זעם בימין

ריקלין לנתניהו: "ההחלטה בידך"

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת
בעקבות הדיווחים על צוות מיוחד שהקים מנדלבליט יחד עם שי ניצן ודינה זילבר, לבדוק האם נתניהו יכול לכהן או להקים ממשלה תחת כתב אישום. העיתונאי שמעון ריקלין קורא לראש הממשלה נתניהו להחליט עכשיו: "אם לא תפטר מיד את מנדלבליט בסוף השבוע הם יפטרו אותך. ההחלטה בידיך" - שר התקשורת אמסלם: "אם רה"מ לא יעמוד בראש המחנה הלאומי – אנחנו נשב באופוזיציה. נקבל ממשלת שמאל, אוסלו ב' ו-ג', שזה בעצם החלום הרטוב של השמאל - פוליטי

בגל"צ דווח הבוקר כי הוקם צוות מיוחד בראשות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, יחד עם פרקליט המדינה שי ניצן, המשנה החוקתי רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר, לבדוק האם ראש הממשלה נתניהו יכול לכהן או להקים ממשלה תחת כתב אישום.

בציוץ שכתב העיתונאי שמעון ריקלין הוא קורא לרה"מ להחליט עכשיו האם הוא הוא מפטר את מנדלבליט: "בוקר טוב לראש הממשלה. ההפיכה נגדך בעיצומה. אם לא תפטר מיד את מנדלביט בסוף השבוע הם יפטרו אותך. ההחלטה בידיך"

עוד כתב ריקלין: "בוקר טוב לראש הממשלה נתניהו. לא מאמין שזה עבר לך בראש. אבל בכל זאת. אל תתפטר. אל תלך לשום מקום. בהתאם לחוק יסוד: הממשלה. המשך בתפקידך ותוכיח בבית המשפט את מה שאני משוכנע שאתה. חף מפשע. אל תיתן לתופרים שקיוו שבשלב הזה תשבר ותברח -את מבוקשם. ושאלוקים יעניק לך מכוחו וחסדו ותבונתו"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תהה: "מיליוני אזרחי ישראל ילכו אל הקלפיות ויבחרו את מי הם רוצים לראות בראשות הממשלה ואז יגיע "צוות עבודה" שמרכיב את עצמו ויקבע. נראה לכם הגיוני?!"

שר התקשורת דודי אמסלם תקף בראיון לחדשות 12: אם רה"מ לא יעמוד בראש המחנה הלאומי – אנחנו נשב באופוזיציה. נקבל ממשלת שמאל, אוסלו ב' ו-ג', שזה בעצם החלום הרטוב של השמאל. הפוטש לא נועד להתנקש פוליטית בנתניהו האיש – אלא ברעיון. הרוב המכריע של הליכודניקים עומד מאחורי נתניהו כי הם יודעים שמדובר ברה"מ הטוב ביותר בתולדות ישראל."
https://twitter.com/dudiamsalem/status/1198508797435793408?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.