לא מתנצלת

הגננת המסירה התפטרה מתפקידה

תמונה – מתוך הסרטון
לאחר הציוץ של שר החינוך רפי פרץ כי משרד החינוך פועל לאתר את הגננת ולהזמינה לבירור, הודיעה הסייעת בראיון לתוכנית 'הצינור' כי היא כבר התפטרה: "עשיתי שטות ששיתפתי אבל אני לא אוותר על הערכים שלי", אמרה בתגובה והוסיפה: "להרוויח 3,500 שקל אני יכולה גם בחנות בגדים"

ראיון עם הגננת שהסירה את התמונה של ראש הממשלה מהקיר

בלעדי – אחרי שעוררה סערה כשהסירה את תמונתו של ראש הממשלה מהקיר בגן בו היא עובדת, היא מתיישבת מול המצלמה לראיון ראשון וממש לא מתנצלת. צפו בראיון

Posted by ‎הצינור‎ on Sunday, November 24, 2019

‏בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית הגננת כשהיא מסירה את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים. אצלי בגן התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט. תנקה את עצמך. אם אתה זכאי, ברוך שובך. עד אז, התמונה הזאת יורדת מהקיר שלנו".

‏שר החינוך רפי פרץ בתגובה על הסרטון בו נראית גננת מסירה את תמונתו של בנימין נתניהו: "רואה בחומרה רבה את מעשיה של הגננת בסרטון שפורסם בכלי התקשורת. משרד החינוך פועל על מנת לאתרה בהקדם ולזמנה לבירור.

ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו וצריך לנהוג בו בצורה ממלכתית ומכובדת, גם אם יש מחלוקת לא נקבל התנהגות שכזו בשום מוסד חינוכי." כתב שר החינוך בטוויטר בתגובה.

ח"כ סתיו שפיר החמיאה הגננת וכתבה: " ‏גננת אמיצה מורידה תמונה של איש שהפסיד בבחירות, שמואשם בשוחד והפרת אמונים וכדי לחמוק מעונש מסית נגד חצי מדינה ומערער את שלטון החוק. היא חוטפת איומים וגם אלה שחושבים כמוה מצקצקים שהיא לא ממלכתית. פחדנים. היא הכי ממלכתית. מי שהילדים חשובים לו, נלחם על העתיד שלהם במקום לדאוג רק לעצמו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.