צפו בוידאו

צפו: כנס התמיכה בנתניהו בכנסת

תמונה – לשכת רה"מ
ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש היום עם ראשי רשויות תומכי ליכוד מכל רחבי הארץ: "יש מעצמה שחרטה על דגלה להשמיד אותנו וצריך להילחם בהם. אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחייה או נמות." • צפו בוידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני מרגיש את האנרגיות בשטח. יש אנרגיות שלא הרגשתי מעודי – ואני לא נחשב אופטימי בדרך כלל. יש הרבה כאב אבל גם המון תמיכה מאזרחי ישראל.

יש לנו עדיין משימה והיא במידת האפשר להקים ממשלת אחדות. המגעים לא נפסקו – הם מתקיימים. הדבר דרוש דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט.

יש אתגרים מיידיים והם לא קטנים. תקפנו בעזה לפני שבועיים, בסוריה לפני שבוע, יש מעצמה שחרטה על דגלה להשמיד אותנו והיא מנסה לירות טילים מדוייקים נגדנו מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון, עזה, וצריך להילחם בהם. אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחייה או נמות."

עוד אמר נתניהו: "שלטון החוק מחייב שיהיה שיוויני ושלא היו דברים שהתבררו כמו במקרה שלי ובמקרים רבים. אזרחי ישראל מכירים את זה. מי שקובע מי יהיה ראש ממשלה זה אזרחי ישראל. זאת מהות הדמוקרטיה, הרוב קובע וזה לא נקבע ולא מסוכל במקום אחר. צריך לאפשר בדיקה של כל הקלקולים הללו. אי אפשר שתהיה הדחת עדים בסחיטה באיומים. זאת לא דמוקרטיה. למען הדמוקרטיה ולמען שלטון החוק צריך לתקן את הקלקולים. אף אחד לא מעל החוק – לא ראש ממשלה, לא נשיא, לא משטרה ולא פרקליטות.

אבל אני בטוח בדבר אחד – מי שצריך לבחור את ראש הממשלה זה אזרחי ישראל ולא אף אחד אחר״.

יו״ר השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין: ״כולנו מאוחדים בתמיכה חד משמעית בראש הממשלה נתניהו. אני קורא לכל החברים להתייצב. זו השעה שאנו נבחנים. אין שום סיבה שבעולם שלא נעשה הכל על מנת להתייצב ולהגן על ראש הממשלה״.

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד: ״לכולנו (ראשי הערים) עכשיו יש תיק 2000. לקחו את הכוח מנבחרי הציבור והעבירו אותו ליועמ״שים והפקידים. יש לא מעט ראשי ערים ונבחרי ציבור שנפתחו נגדם תהליכים משפטיים שבסוף נסגרו. איפה הם היום? מישהו החזיר אותם לתפקיד אחרי שהודחו? מישהו החזיר את השנים שאבדו להם? מישהו זוכר את זה?״.

יו״ר מועצת יש״ע דוד אלחייאני: ״כולנו באנו לכאן היום כדי לחזק אותך. חשוב שכולנו נביע את התמיכה הברורה בך כדי לגייס את הציבור. אנחנו איתך ושולחים לך חיזוקים, לך ולכל המשפחה״.

צביקה ברוט ראש העיר בת ים: ״המאבק שלך הוא המאבק של כולנו – נגד אכיפה בררנית, נגד תהליכים משפטיים שהיעד שלהם סומן מראש, נגד רדיפה משפטית. אנחנו מחזקים אותך ואת המשפחה שלך ומודים לכם על כך שאתם מובילים את המאבק הזה של כולנו״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!