ישראל 2019

תיעוד מצמרר: ילדים רועדים מהאזעקה

תמונה – ‏רעות שפילמן דרייר‏
רגעי האימה של הילדים הקטנים שנאלצו לרוץ למרחב מוגן בעת האזעקה (שווא) אמש באשקלון. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים הילדים רועדים מפחד: "מדינה בעולם נותנים שירו על האזרחים שלהם???? באיזה??", כתבה רעות בכאב

רעות שפילמן שפרסמה את התיעוד הקשה כתבה בפייסבוק: "מדינה בעולם נותנים שירו על האזרחים שלהם???? באיזה?? ביבי, עם כל ההישגים שלך, אם ישנם אזרחים שחיים תחת פחד יומיומי! לא עשית כלום!! עדיף שתלך לבית!! מעל 10 שנים אתה בשלטון! חאלס! אין את מי להאשים!"

הי אתם שם למעלה, אתם שומעים?? כאן בדרום חיים במציאות בלתי אפשרית! באיזה מדינה בעולם נותנים שירו על האזרחים שלהם???? באיזה??ביבי, עם כל ההישגים שלך, אם ישנם אזרחים שחיים תחת פחד יומיומי! לא עשית כלום!! עדיף שתלך הביתה!! מעל 10 שנים אתה בשלטון! חאלס! אין את מי להאשים!

Posted by ‎רעות שפילמן דרייר‎ on Tuesday, November 26, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.