תיעוד

צפו: איבד את הבלמים והצליח לעצור

תמונה – מצלמות אבטחה
נהג שאיבד את הבלמים ברכב הצליח לעצור את הרכב הדוהר במהירות של 120 קמ"ש באמצעות שיחה וועידה עם קצין תנועה - צפו בסרטון ממצלמות חברת דרך ארץ כביש 6 והקלטות מרשת הקשר המשטרתי

במהלך הלילה התקבל דיווח במוקד כביש 6, אודות נהג רכב פרטי שהתקשר ודיווח כי איבד את הבלמים ברכבו הדוהר במהירות של 120 קמ"ש. במהלך השיחה ניסה קצין אגף התנועה להדריך את הנהג ולבצע מספר פעולות בכדי לעצור את הרכב אך ללא הועיל, כשמערכת הבלמים וההילוכים של הרכב אינם מגיבים.

תוך כדי השיחה הצליח הקצין להגיע אל הרכב הדוהר ללא שליטה כשהוא מתקרב לקבוצת רכבים נוספת, הקצין הורה לנהג לדומם את מנוע הרכב ובכך החל להאט את מהירות נסיעתו תוך ליווי צמוד של הניידת עד לעצירתו הבטוחה. נהג הרכב בן ה-28 פונה לבית החולים לאחר שלקה בהתקף חרדה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!