הרגע האחרון

כחול לבן לנתניהו: "שחרר את ישראל"

תמונה – יש עתיד
השבוע המכריע: לאחר פגישת צוותי המשא ומתן של מפלגות הליכוד וכחול לבן יוצא יאיר לפיד במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כחול לבן לא תאפשר לאדם עם שלושה כתבי אישום לנהל את המדינה. נתניהו, שחרר את ישראל" - פוליטי

ממפלגת הליכוד האשימו את לפיד לאחר הפגישה: "הליכוד הסכים לויתורים מפליגים, אבל יאיר לפיד עדיין עושה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות. אם לפיד יפסיק לחבל במאמצים לאחדות עדיין יש אפשרות אמיתית למנוע בחירות ולהקים ממשלת אחדות."

ח"כ יאיר לפיד שהואשם בטרפוד ממשלת אחדות כתב: "תגידו, הליכוד, לא נמאס לכם לשקר? נכנסתם לחדר, אמרתם ״ביבי ראשון ברוטציה, ליצמן וסמוטריץ׳ נעולים בפנים, לא מוותרים על כלום״ ואז אתם יוצאים ומקשקשים על ״ויתורים״? שביבי יסכים להיות שני ברוטציה ומחר יש ממשלה. הגיע הזמן שיפול האסימון לכל חברי הכנסת של הליכוד: נתניהו מונע כל סיכוי להקמת ממשלת אחדות. שיידעו כל אלה שלא ייכנסו לכנסת הבאה – ביבי לא סופר אתכם ממטר."

מכחול לבן נמסר לאחר הפגישה: "מי שמסכל ממשלת אחדות הוא יו׳׳ר הליכוד נתניהו, שעדיין לא הפנים שהוא הפסיד בבחירות, שהליכוד כבר לא המפלגה הגדולה ביותר ושכחול לבן לא תאפשר לאדם עם שלושה כתבי אישום לנהל את המדינה. נתניהו, שחרר את ישראל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.