מי בראש?

ח"כ סער דורש לדחות את שידור "ימי בנימין"

תמונה – משה מילנר, לע"מ
קורא לעימות: ח"כ גדעון סער פנה ליו"ר הרשות השנייה בדרישה לדחות בשבועיים את פרסום הסדרה "ימי בנימין" של עמית סגל בחדשות 12 - ח"כ יואב קיש: "הפרסום הזה שקול לעלות של מיליוני שקלים בזמן צפיית שיא!! לא ראוי שישודר במהלך השבועיים של פריירמיז בליכוד."

ח"כ גדעון סער המתמודד בפריימריז נגד ראש הממשלה נתניהו על ראשות הליכוד שיגר מכתב ליו"ר הרשות השנייה בדירשה לדחות בשבועיים את פרסום הסדרה 'ימי בנימין' של עמית סגל בחדשות 12

בציוץ שכתב סער לנתניהו בטוויטר הוא קורא לו לבוא לעימות בשידור חי: "בכל התמודדות דמוקרטית – המתמודדים אינם הסיפור. נבחרי הציבור הם משרתיו. הם כלי עבור אזרחי המדינה לעשות אותה טובה יותר. מגיע לחברי הליכוד ואזרחי ישראל דיון ענייני שבו יוצגו עמדות ותוכניות פעולה בנושא המדיני-בטחוני, הכלכלי, החברתי, המשפטי ועוד. לכן, נדרש עימות: נקי, ענייני ושיוויוני"

ח"כ יואב קיש כתב: "הפרסום הזה שקול לעלות של מיליוני שקלים בזמן צפיית שיא!! לא ראוי שישודר במהלך השבועיים של פריירמיז בליכוד."

בראיון ל'קלמן ליברמן' בכאן חדשות, השווה ח"כ דודי אמסלם בין נתניהו לסער: "ההבדל ביניהם הוא כמו ההבדל בין מרצדס לסוסיתא" – ח"כ סער בתגובה: "אם המרצדס מדרדרת לתהום בלי בלמים – צריך לעלות על הסוסיתא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.