שיא רייטינג

יאיר נתניהו נגד עמית סגל: "פשוט בושה"

תמונה – יאיר נתניהו
אכזבה בבלפור: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מגיב הבוקר על הסדרה 'ימי בנימין' של עמית סגל: "התעלמות מוחלטת מעמוד השדרה הימני אידאולוגי, של אדם שמוכן להקריב את עצמו ומשפחתו ולספוג ביזוי והסתה במשך עשורים מהתקשורת והדיפ סטייט, למרות שיודע שיוכל להיות האליל שלהם אם רק יתהפך כמו שרון. ואחרי כל זה התוכנית מציגה אותו כפוליטיקאי ציני חסר אידיאולוגיה. פשוט בושה."

בציוץ שפרסם יאיר נתניהו כתב: "אוקיי ראיתי את התוכנית הזאת של ערוץ 12. להגיד שאני מופתע שהם הפכו אותה לתעמולה? לא. התעלמות מוחלטת מהאומץ של נתניהו להציל ולהבריא את כלכלת ישראל למרות המחיר הפוליטי הכבד, התעלמות מוחלטת מההקשר הבינלאומי והלחץ האמריקני בפשרות הטקטיות עם הפלסטינים בימי קלינטון ואובמה. התעלמות מוחלטת מעמוד השדרה הימני אידאולוגי, של אדם שמוכן להקריב את עצמו ומשפחתו ולספוג ביזוי והסתה במשך עשורים מהתקשורת והדיפ סטייט, למרות שיודע שיוכל להיות האליל שלהם אם רק יתהפך כמו שרון. ואחרי כל זה התוכנית מציגה אותו כפוליטיקאי ציני חסר אידיאולוגיה. פשוט בושה."

עוד כתב יאיר על העדות של ח"כ לפיד על פיטוריו ממשרד האוצר: "מתוך כל התעמולה של הפרק הראשון של ״ימי בנימין״, גיליתי רק משהו מעניין אחד. הראיון עם יאיר לפיד. הוא לקח ממש קשה ובאופן אישי את הפיטורים שלו ממשרד האוצר ב2014. מאז הוא במסע ונטדה אישי תוך כדי שהוא מפעיל את כל חבריו בדיפ סטייט (סגלוביץ ושות) ובתקשורת שיתפרו את נתניהו וינקמו בו."

הבוקר פורסם כי הפרק הראשון בסדרת הכתבות "ימי בנימין" של עמית סגל השיגה רייטינג שיא של 24.5% אחוז.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.