בג"ץ קובע

דיווח: בית המשפט הקפיא את המינוי

תמונה – מארק ניימן, לע"מ
מספר דקות לפני תחילת טקס החלפת פרקליטי המדינה, הוציא השופט מני מזוז צו המקפיא את מינוייה של אורלי בן ארי לתפקיד ממלאת מקום פרקליטת המדינה - צפו בשידור חי

שידור חי: טקס הפרידה מפרקליט המדינה שי ניצן

Posted by ‎באזזנט‎ on Wednesday, December 18, 2019

בטקס הפרידה מפרקליט המדינה שי ניצן התיחס שר המשפטים אמיר אוחנה להתערבות בג"ץ: ""לדאבוני לא תשמעו היום את אורלי בן ארי אבל אני מבטיח לכם שעוד תשמעו עליה ועל בני משפחתה"

בפוסט שפרסם אמש השר אוחנה על החלטתו נכתב: "החלטתי כי עו"ד אורלי בן-ארי גינזברג, המשנה לפרקליטת מחוז מרכז – היא שתמלא את מקום פרקליט המדינה היוצא. אורלי מכהנת כ-28 שנים בפרקליטות בשורה של תפקידים. היא בעלת ניסיון רב ועשיר בתחום הפלילי ובתחום הביטחוני, בוגרת המכללה לביטחון לאומי, בעלת תואר שני במדעי המדינה (ביטחון לאומי) ותארים ראשון ושני בהצטיינות במשפטים. מכהנת בהתנדבות כראש הרכב בבית הדין הארצי למשמעת של לשכת עורכי הדין ובמשך שנים שימשה כראש הפורום הביטחוני של פרקליטות המדינה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!