מזעזע

דיווח: תינוק בן שנה נפצע קשה מדקירות

תמונה – ארכיון מד"א
דיווח ראשוני: תינוק בן שנה מהמועצה המקומית עילוט שבצפון הובהל במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים האנגלי בנצרת. על פי החשד האם ניסתה לרצוח את בנה ולהתאבד - מבזק

לפני זמן קצר במוקד המשטרה של 100 התקבלה הודעה לפיה: אם סיפרה כי פגעה בבנה הקטן והיא בעצמה פצועה. במקביל התקבלה הודעה נוספת על פעוט שהגיע למרפאה כשהוא פצוע באורח קשה ועל גופו סימני דקירה.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום יחד עם צוות רפואי אשר מפנה את הפעוט בן השנה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם ובמקביל מעניק טיפול רפואי לאם בזירת הארוע. חוקרי המשטרה בשלב זה אוספים ממצאים בזירה וחוקרים את נסיבות הארוע.

ממד"א נמסר: בשעה 13:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על פעוט מחוסר הכרה שהובא למרפאה מקומית בעילוט. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפעוט כבן שנה במצב קשה. נסיבות האירוע אינן ברורות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!