לאומני?

נעצרו חשודים בהטרדת קשישים

המשטרה עצרה 2 חשודים ממזרח ירושלים בהטרדת קשישים בשוק מחנה יהודה בירושלים ופרסום הסרטונים ברשת - צפו בסרטונים שנחשפו

בהמשך לחקירה אותה מנהלת המשטרה מאתמול, בעקבות סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, בהם עולה החשד להתעללות מתמשכת בקשישים חסרי ישע באזור שוק מחנה יהודה בירושלים, הצליחו חוקרי המשטרה להגיע לזהותו של חשוד נוסף (שנות ה 50, מזרח ירושלים), שעפ"י החשד פעל יחד עם החשוד שנעצר אמש, ובמספר מקרים פגעו והתעללו נפשית ופיזית בקשישים.

לאחר פרסום הסרטונים ברשת, המשטרה עצרה חשוד בהתעללות נפשית ופיזית בקשישים חסרי ישע באזור שוק מחנה יהודה בירושלים, זאת בעקבות תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות והגיע לידי החוקרים.

רודף היהודים נחשף

רודף היהודים נחשף: השפיל, קילל, פגע פיזית – איפה מצאנו אותו?Michal Loberbum

Posted by ‎אקטואליה 13‎ on Sunday, December 22, 2019

החשוד בשנות ה 20 (מזרח ירושלים), נעצר כאמור לפני זמן קצר, והוא נחקר בשעה זו בגין חשד להתעללות פיזית ונפשית בקשישים חסרי ישע. מחר, יובא החשוד בפני בית המשפט בירושלים, לדיון בעניינו.

הבוקר פרסם נכדו של השקן שעבר התעללות, סבא שלי ( אברהם ) הוא בן 93 ממקימי שוק מחנה יהודה ירושלים, עובד בבסטה שלו , בשנה האחרונה סבא שלי סובל מהתעללות פיזית ומילולית מערבים!! שעובדים בבסטות לידו אחד מהם מנסה לסחוט ממנו כסף ומפחיד אותו שלא יגיע לעבודה , לפני שנה סבא שלי התלונן במשטרה שזרקו עלו בקבוק חומצה אבל לא קרה עם זה שום דבר רק החמיר את המצב , לפני כמה ימים קבלתי סרטונים של סבא שלי מופיע באפליקצית טיק טוק, שהוא מושפל ומותקף בידי ערבי בשוק מחנה יהודה ! הוא ועד מבוגרים ואנשים חסרי ישע עוברים התעלמות יום יומית , לאן הגענו איך דבר כזה קורה בלב השוק שלנו!! בלב של ירושלים פשוט עצוב ומכעיס! ויותר מטריד שאף אחד לא מתערב לאיפה הגענו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.