הקלה בבלפור

הנשיא ריבלין תומך בחסינות?

תמונה – צילום מארק ניימן לע"מ
בית המשפט העליון דן הבוקר בעתירה של עשרות פעילי שמאל שביקשו לאסור על נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה בעקבות כתבי האישום - הנשיאה חיות: "אין הוראת חוק מנתניהו להתמודד בבחירות כראש מפלגה. יש לו זכות להתמודד" - הנשיא ריבלין:"אני חושב שצריך להגן על הנבחרים מפני אפשרות להדיח אותם בניגוד לרצון העם" - מחוץ לבית המשפט הפגינו עשרות תומכי נתניהו - תיעוד

שידור ישיר מוועידת התחזיות 2020 של כלכליסט

נשיא המדינה Reuven Ruvi Rivlin – ראובן רובי ריבלין בוועידת התחזיות 2020

Posted by ‎Calcalist כלכליסט‎ on Tuesday, December 31, 2019

הנשיא ריבלין התייחס לדיון בבג"ץ ואמר: "שמעתי מה קורה בבית המשפט העליון. הבנתי שיכולים לשאול אותי שאלות. הואיל ובית המשפט דן בדבר שיגיע אליי, ראוי שלא אומר כלום, אם כי אני חושב שיש לי דעה. יש כאן דברים שצריך לדון בהם בכובד ראש. רצון העם הוא חשוב – אבל העם צריך לבחור נכון"

עוד אמר הנשיא: "אני חושב שצריך להגן על הנבחרים מפני אפשרות להדיח אותם בניגוד לרצון העם. יש כאלה שמשנים את דעתם לפי זהות רה"מ והשייכות הפוליטית שלו, אני לא משנה את דעתי"

נשיאת העליון חיות אמרה לעותרים: "מדוע להחליט בעתירה עכשיו, שכן על ראש הממשלה נתניהו אין מניעה חוקית להתמודד. מדוע להחליט עכשיו ולא לחכות לתוצאות הבחירות ונשיא המדינה יצטרך לשקול את כל השיקולים"

השופט מלצר: "גברתי רוצה משהו שאין אודותיו הוראת חוק. יש הוראת חוק, והיא הסמכות של הנשיא, מדוע השאלה הזו לא תתעורר, אם תעורר כאשר הנשיא יצטרך להפעיל את סמכותו?"

במהלך הדיון הפגינו עשרות פעילי ימין תומכי נתניהו מחוץ לבית המשפט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.