מקושש קולות

שוב: סרטון אנטישמי של ח"כ קושנר

תמונה – מתוך הסרטון
שנאה להפצה: ח"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו פרסם סרטון ברשת שמעורר זעם בציבור החרדי והמסורתי בארץ ישראל, "כשירצח או יותקף פה חרדי באופן קשה תזכרו את השם אביגדור ליברמן וחבורתו" - צפו ותשפטו

https://twitter.com/alexkushnir_isr/status/1211939288587407360?s=20

בציוץ שפרסם ח"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן: "רוצים לדעת מה הקשר בין נידה, טהרה, רבנים וקופות חולים? תראו את הסרטון."

העיתונאי יהודה שליזנגר תקף בתגובה לסרטון שפרסם קושנר: "מכירים את זה שיש איזה אירוע תג מחיר ואז מאשימים את הרבנים ב'יצירת אווירה'? אז כשירצח או יותקף פה חרדי באופן קשה תזכרו את השם אביגדור ליברמן וחבורתו."

עורך 'מקור ראשון' כתב בתגובה: "לא מאמינים? כנסו לקישור, כנסו, כי באמת קשה להאמין שדבר בלע כה אופייני לשונאי ישראל לדורותיהם יוצא מפי חבר כנסת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.