חשודים בפלילים

נתניהו החליט: ח"כ ביטן שר החקלאות

תמונה – דוד ביטן
סערה פוליטית בעקבות החלטתו של נתניהו למנות למנות את ח"כ דוד ביטן החשוד בפלילים לשר החקלאות - עמית סגל: "החלטה אומללה של נתניהו" - פוליטי

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את סגנית השר ציפי חוטובלי לשרת התפוצות, השרה יפעת שאשא ביטון תמונה לשרת הרווחה, סגן השר יצחק כהן ימונה לשר השיכון והבינוי וח"כ דוד ביטן ימונה לשר החקלאות.

מפלגת כחול לבן נמסר בתגובה למינוי ח"כ ביטן לשר: "ראש ממשלה שהפך לעבריין נמלט ממשפט, ממנה חשוד בשוחד למי שיהיה אחראי על מחירי המזון של כולנו. ממשלת נתניהו הופכת לארגון פשע שכל מטרתו היא לדאוג לחסינות לעומד בראשו"

הפרשן עמית סגל כתב: "החלטה אומללה של נתניהו. מזיקה פוליטית לא פחות ולדעתי גם יותר מבקשת החסינות. תשלום מלוא המחיר הפוליטי כאשר ממילא תוך כמה חודשים גם ביטן ייאלץ להתפטר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.