הכרת תודה

נתניהו ליוסוף ואחמד: "כבוד והערכה"

תמונה – לשכת רה"מ
ראש הממשלה נתניהו נפגש עם תושבי מעלות תרחישא שסייעו לפנות אזרחים לכודים בשיטפונות בנהריה: "פגשתי את יוסוף אבו חסן ואת אחמד אבו חסן. אני נותן לכולכם כבוד והערכה!" - חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום בנהריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום בנהריה יחד עם שר הפנים אריה דרעי, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון וראש עיריית נהריה רונן מרלי.רה"מ נתניהו בנהריה:"באתי לנהריה עם שר הפנים אריה דרעי, עם שר החוץ ישראל כ"ץ ועם שרת השיכון יפעת שאשא ביטון. באנו קודם כל לביקור קשה, לנחם את משפחת בן שבת. באמת קורע את הלב לראות את ההורים, חווה ודני, את בתו ואת האחיות. משפחה מדהימה עם גיבור גדול שהציל אחרים ונסחף למותו. קשה מאוד לנחם, אנחנו יודעים את זה, אבל האהבה שהציבור מרעיף להם בכל זאת נותנת איזושהי נחמה פורתא.אנחנו כאן עם ראש העיר רונן מרלי, ואנחנו מגישים עזרה ראשונה ומיידית לעיר ב-5 מיליון ש"ח היום ובשבוע הבא עוד 20 מיליון ש"ח, כדי לעשות טיפול ראשוני בבעיות האלה שמוכרחים לפתור אותן – ואנחנו נפתור אותן. הטבע מתאכזר אבל בשביל זה יש בני אדם, יש להם לב ויכולת לפעול, וזה מה שאנחנו נעשה.אני רוצה לשבח את האזרחים. הגבורה שראיתי אצל מוטי הבלתי נשכח, אני רואה גם אצלך, אבו חסן שבא ממעלות-תרשיחא ועזר בשיטפונות. המים לא מבדילים בין יהודים ולא יהודים, והגורל המשותף שלנו כאן בא לידי ביטוי גם בהתגייסות שלך ושל אחרים שעומדים כאן ואני משבח אתכם. אנחנו נפעל למען כולם".לאחר הסיור, קיים ראש הממשלה נתניהו דיון בעקבות נזקי הסערה ועל תכנית סיוע לעיר. רה"מ נתניהו ציין כי בתיאום עם שר הפנים דרעי הוחלט להעניק לעיר סכום ראשוני של 5 מלש"ח. בנוסף, יועברו עוד 20 מלש"ח עבור גיבוש מתווה מיוחד לשיקום העיר. המתווה יגובש בהובלת משרד רה"מ ובשיתוף משרד האוצר ומשרד הפנים ויסוכם כבר בימים הקרובים.בסיור ובדיון השתתפו גם מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס.וידאו: עומר מירון, לע"מסאונד: ניר שרף, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Sunday, January 12, 2020

ראש הממשלה נתניהו: "פגשתי את יוסוף אבו חסן ואת אחמד אבו חסן מתושבי תרשיחא שהשתתפו במאמצי החילוץ שבוצעו בנהריה בעקבות השיטפונות שפקדו אותם ואמרו להם: מים אינם מבדילים בין יהודים ללא יהודים. תראו את הגורל שלנו קונה את גורלכם במעורבותכם במאמץ החילוץ. אני נותן לכולכם כבוד והערכה!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.