הלם

עדכון: הוקפא מינויה לאה צמל

תמונה – ויקיפדיה
עדכון: בעקבות הביקורת החריפה, לשכת עורכי הדין הקפיאה את מינוייה של עו״ד לאה צמל לתפקיד יו״ר ועדת בתי הדין הצבאיים. עו"ד צמל ידועה כסניגורית של מחבלים פלסטינים עם דם על הידיים - חדשות

הוקפא מינויי עו"ד לאה צמל לתפקיד בכיר בוועדת בתי הדין הצבאיים. זאת לאחר הפרסום כי לשכת עורכי הדין מינתה לתפקיד יו״ר ועדת בתי הדין הצבאיים את עו״ד לאה צמל. לאה צמל היא עורכת דין ישראלית המייצגת מחבלים פלסטינים המואשמים בפעלות טרור וכן ישראלים ופלסטינים המואשמים באלימות כנגד כוחות צה"ל ומתנחלים.

עו"ד איתמר בן גביר הגיב: "מכל עורכי הדין העוסקים בבתי הדין הצבאיים הדנים במחבלים, בחרו בלשכת עורכי הדין למנות את תומכת המחבלים הגדולה ביותר, לאה צמל, לעמוד בראשות הועדה. צמל היא הסמל הבוהק ביותר לבגידה ואבדן דרך מוסרי בהגנה הבלתי פוסקת שהיא מספקת לגרועים שבאויבי ישראל, וההחלטה האומללה של לשכת עורכי הדין משמעה תקיעת אצבע בעין לאלפי משפחות ששכלו את יקיריהם שנרצחו בשל היותם יהודים."

כזכור, סרטה השנוי במחלוקת של עו"ד צמל זכה בפסטיבל דוקאביב 2019 בפרס הסרט הטוב ביותר. מפעל הפיס אשר העביר מענק בסך 150 אלף ש"ח ליוצרי הסרט של עוד" צמל עורר סערה ציבורית ולאחר מחאה מפעל הפיס הודיע כי יבחן את המענק לסרט. בבחירות לכנסת העשרים ושתיים הוצבה עו"ד צמל במקום ה-76, ברשימה המשותפת מטעם בל"ד

אשת התקשורת ליטל שמש כתבה: "בפינת התמיהה היומית: לשכת עורכי הדין מינתה את עו"ד לאה צמל ליו"ר ועדת בתי הדין הצבאיים. מי שייצגה את מבצעי הלינץ' ברמאללה, ייצגה אנשי חמאס שגורשו ללבנון, תומכי אש"ף וגם את באסל גטאס שהבריח טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים. אין מילים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!