קרב בימין

בן גביר מגיב לבנט: "מסיר את התמונה"

תמונה – לשכת בנט
שעות ספורות לפני סגירת הרשימות, יו"ר הימין החדש נפתלי בנט מגיב בחריפות על מאמצי ראש הממשלה נתניהו לצרף את בן גביר למפלגת הימין החדש: "כשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע" - בן גביר בתגובה: "אני מסיר את התמונה בסלון" - פוליטי

יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר מגיב למתקפה של שר הביטחון בנט נגדו: "נפתלי שלום. קראתי את דבריך. הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע. לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון. אני קורא לך ולשר סמוטריץ' לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין."

בפוסט שפרסם שר הביטחון בנט הא כתב: "כיושב ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת, וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל. דמיינו חבר קונגרס אמריקאי שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני?", תוהה השר בנט.

בנט מוסיף ומבהיר: "לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

עוד כותב בנט ומתייחס לנער הגבעות: "ישנם שאוחזים קו אידיאולוגי הפוך. במקום לבנות, שוברים. במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה. זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה. חברים, זה איום ונורא. לא שבנו מהגלות לארץ ישראל בשביל לחיות כמו מיליציות פרועות שעושות דין לעצמן. זה לא ימין. זו אנרכיה. לטעמי אין הבדל בין עברייני תג מחיר שתוקפים חיילים לבין עברייני השמאל האנרכיסטי שזורק אבנים על חיילי צה"ל בגדר."

באשר לסכנה שהימין יאבד קולות מסביר בנט: "אכן, יש פלונטר פוליטי. אך יש לכך פתרון פשוט ומיידי: שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת. אם רה"מ יצליח, הימין לא יאבד אף קול. אם בן גביר יחליט בכל זאת לרוץ, ראש הממשלה יבהיר לציבור שהפעם שאין לבן גביר שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. יהיו מעט מאד אנשים שיבזבזו את קולם."

"זכרו, בבחירות הקודמות ראש הממשלה פעל הפוך. הוא סבר שיש לבן גביר סיכוי טוב לעבור, ולכן הוא דווקא עודד אנשים להצביע לבן גביר. רבבות אכן נרתמו בתמימות "להצביע בן גביר כדי להציל את הימין", ושרפו את קולותיהם. בן גביר לא התקרב בכלל לאחוז החסימה. חסרו לו 60,000 קולות שזה המון. הפעם אפשר למנוע את בזבוז הקולות. זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו."

"הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. חבריי בליכוד – אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם!" סיים בנט את הפוסט התוקפני.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.