טרגדיה קשה

טרגדיה: חנה סוליש ז"ל השאירה מכתב למשפחתה

תמונה – פייסבוק
פורסם שמם של הצעירות שאותרו אמש ללא רוח חיים לאחר שנפלו אל מותן מבניין גבוה בשכונת גבעת שאול בירושלים. הלווייתה של הצעירה חנה סוליש ז"ל, תתקיים הערב בבית העלמין בשיכון ותיקין בנתניה. יהי זכרן ברוך

בהמשך לאירוע הקשה בירושלים: פורסם שמה של הצעירות חנה סלוש ז"ל בת 18 מנתניה, ושטרענא קלפמן בת 24 תושבת ברוקלין-ירושלים, שנפלו אמש למוות מבניין גבוה בשכונת גבעת שאול בירושלים. – חנה ז"ל, השאירה מכתב התאבדות למשפחתה, בו היא כותבת בכאב על הקשיים בחייה.

בית חב"ד אליה משתייכת משפחת הצעירה הספידו בכאב: "בלב כאוב ומרוסק הננו להודיע על פטירתה של הנערה הנפלאה מסורה ונתונה למבצעי הק' של הרבי חניכת מוסדותינו, חנה ע"ה סוליש. ביתו של שליח חב"ד בנתניה הרב נח סוליש שיחיו. הלוייתה תתקיים הערב אור לכ"ד טבת בבית העלמין בשיכון ותיקין בנתניה.

חובש מד"א שלומי לוי סיפר: ״כשהגענו למקום, ראינו שתי צעירות בשנות העשרים מחוסרות הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הן סבלו מחבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן של שתיהן."

מוישי הירשמן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בשתי צעירות ללא רוח חיים בסמוך למבנה משרדים. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותן בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.