דרמה מדינית ופוליטית

דרמה מדינית: גנץ ונתניהו הוזמנו לבית הלבן

תמונה – לע"מ
‏ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן גנץ הוזמנו לבית הלבן ביום שלישי הקרוב, לקראת הכרזה על תוכנית המאה שגיבש נשיא ארה"ב טראמפ - בכחול לבן מבהירים כי לא יוותרו על דיוני החסינות האמור להתחיל בשבוע הבא - בנט סמוטריץ' ובן גביר כבר מגיבים ומזהירים - חדשות

‏שר הביטחון בנט הגיב: "ייתכן שמדינת ישראל עומדת בפני הזדמנות היסטורית, לצד סיכונים משמעותיים. מפלגת ימינה תעמוד על המשמר. אהיה ברור: מפלגת ימינה לא תאפשר למסור אדמה לערבים או להקים מדינה פלסטינית. לאחר שיפורסמו פרטי התוכנית נתייחס לגופה."

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ מיהר לצייץ: ‏"מהמעט שאנחנו יודעים על "תכנית המאה" יש בה כנראה הזדמנויות אבל גם לא מעט סיכונים. אנחנו כאן כדי למקסם את ההזדמנויות ולנטרל את הסיכונים. אחת הסיבות הכי חשובות שבשבילם נכנסתי לעשיה הציבורית היא לשמור על ארץ ישראל ולפתח אותה ולמנוע בכל כוחי את חלוקתה. זה מה שיוביל אותנו גם עכשיו."

זהבה גלאון הגיבה לדיווחים: "אל תתלהבו מזה שגם גנץ מוזמן לוושינגטון. הוא הופך לבן ערובה של טרמאפ, שעובד כמובן אצל נתניהו, שמזמן את שניהם לוושינגטון כדי להסיח את הדעת מדיוני החסינות. ועל הדרך נותן לגיטימציה לפנטזיה המשיחית שמתרקמת מול עניינו לסיפוח השטחים, שמשמעה אפרטהייד קלאסי."

מעוצמה יהודית הגיבו לדיווחים ושיגרו מסר לנתניהו: "ריבונות ביישובים זה חשוב – אבל אסור לך למצמץ ולהסכים למדינה פלסטינאית"

עוד נמסר מתנועת רגבים: "תנאי שכזה יהווה פגיעה חמורה בבטחונה של המדינה ואזרחיה. כינונה של מדינה פלסטינאית ביהודה ושומרון מהווה סכנה קשה לאזרחי ישראל וראש הממשלה צריך לעמוד בתוקף על כך שהרשות של המחבלים לא תהפוך למדינה עצמאית שמסכנת את ישראל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.