חופש השיסוי

איימן עודה: "צריך לדבר עם טראמפ בשפתו"

תמונה – הרשימה המשותפת
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה פרסם בחשבון הטוויטר שלו פנייה אישית ובאנגלית לנשיא ארה"ב טראמפ בו הוא מכנה ביבי משוחת ואת טראמפ רמאי. "ביבי המושחת לא רוצה שלום"

לא רק אבו מאזן מאיים ומקלל: יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה פרסם ציוץ בטוויטר בפנייה אישית ובאנגלית לנשיא ארה"ב: "צריך לדבר עם טראמפ בשפתו. עסקה גרועה. גרועה מאוד. אין שלום עם סיפוח. ביבי המשוחת לא רוצה שלום. טראמפ הרמאי לא רוצה שלום. הם רק רוצים חסינות"

הציוץ המקורי בנאגלית: Bad deal. "VERY BAD. No peace with annexation. CORRUPT BIBI doesn’t want peace. CHEATING TRUMP doesn’t want peace. They only care about HASINUT!!!! Sad.

הערב דווח כי היועמ"ש מנדלבליט המליץ לוועדת הבחירות כי אין מניעה לפסול את ח"כ יבה יזבק מבל"ד ששיתפה פוסט בפייסבוק המהלל את הרוצח סמיר קונטאר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.