טרנספר?

האיום של שטייף: "תושבי המשולש הם כולנו. נקודה"

תמונה – כאן חינוכית
העיתונאית הדס שטייף (גל"צ), מאיימת בפוסטים שפרסמה ברשת, לעבור למשולש אם תוכנית השלום של טראמפ תצא לפועל: "לא יהיה. אם רק יתחילו לקשקש עליה, אני עוברת לגור במשולש. יחד איתי יגיעו מאות אלפים." לאחר מכן צייצה שטייף איום בתביעה: "עורכי דין אוספים מהבוקר את כל ההודעות כדוגמת זאת המובאת כאן. תביעות לשון הרע תוגשנה. רק אז יבינו אנשים שלא מדובר במשחק ילדים... אפרסם כל מי שאתבע."

בפוסט שפרסמה שטייף היא כותבת: "גם אני תושבת המשולש. טרמפ לא יחליט עלינו, כדברי הילדים. המשולש על תושביו, הם לא רק השכנים שלי. הם החברים שלי. הם תושבי ישראל לכל דבר ועניין. לעד הם ישארו כך. הם ישראלים בזכות. אין קשר לימין ושמאל, יש קשר להיותנו אנשים, בני אדם, שווים. לא מאמינה שמשהו בכלל יתייחס להזיה בתוכנית של טרמפ. אם רק יתחילו לקשקש עליה, אני עוברת לגור במשולש. יחד איתי יגיעו מאות אלפים. תושבי המשולש הם כולנו. נקודה."

לאחר התגובות הלועגות והזועמות שקיבלה, צייצה שטייף איום בתיעה: "תגובה אחת ממאות שקיבלתי בעיקבות הציוץ והפוסט שלי מהבוקר. ציוץ שאיננו קשור לימין או שמאל. רק להיותנו בני אדם . עורכי דין אוספים מהבוקר את כל ההודעות כדוגמת זאת המובאת כאן. תביעות לשון הרע תוגשנה. רק אז יבינו אנשים שלא מדובר במשחק ילדים… אפרסם כל מי שאתבע."

ח"כ יוסוף ג'ארבין הגיב: "אום אל פחם היא עיר הולדתי. ואדי עארה הוא נוף חיי. במשולש חיים מאות אלפי אזרחים ערבים שזו מולדתם. תכניות הסיפוח של נתניהו וטראמפ כוללות סעיף שמניח את הקרקע לטרנספר ולשלילת אזרחותם. כל אזרח, ערבי או יהודי, שערכי הדמוקרטיה והשוויון נר לרגליו, צריך לעמוד איתנו ולהיאבק יחד איתנו"

ח"כ ליברמן פירגן לעצמו בתגובה על עסקת המאה: "אני מברך את הנשיא טראמפ שכחלק מתוכנית השלום שלו, אימץ את התוכנית שלי לחילופי שטחים ואוכלוסיות שפרסמתי בשנת 2004. עמידה על עקרונות והצגת משנה סדורה תמיד מוכיחות את עצמן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!