כבר לא מפתיע

יאיר גולן: "יש ברית בין שני חשודים בפלילים"

תמונה – פייסבוק יאיר גולן
סגן הרמטכ"ל לשעבר שכמעט הפך לרמטכ"ל, ח"כ יאיר גולן, תוקף הבוקר בחריפות את נשיא ארה"ב ואת רה"מ נתניהו, בתגובה לעסקת המאה: "אין פה תוכנית שלום ואין פה עסקת מאה; יש ברית בין שני חשודים בפלילים, הרוקחים תוכניות סיוע הדדיות בשביל כמה מחיאות כפיים" - ואיך הגיב איימן עודה?

בתגובה לעסקת המאה שפרסם הנשיא טראמפ כשלצידו ראש הממשלה נתניהו, כותב סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, כ "אין פה תוכנית שלום ואין פה עסקת מאה; יש ברית בין שני חשודים בפלילים, הרוקחים תוכניות סיוע הדדיות בשביל כמה מחיאות כפיים. על הדרך הם עושים סיבוב על כולנו, על הביטחון שלנו, על סדר היום שלנו, על העתיד שלנו. אם הבחירות האלה יביאו עלינו סיפוח, הן עוד יעלו לנו ביוקר."

הבוקר פרסמה כתבת הפלילים של גלי צה"ל, כי היא תעבור לגור במשולש אם תוכנית טראמפ לשלום תצא לפועל: "גם אני תושבת המשולש. טרמפ לא יחליט עלינו, כדברי הילדים. המשולש על תושביו, הם לא רק השכנים שלי. הם החברים שלי. הם תושבי ישראל לכל דבר ועניין. לעד הם ישארו כך. הם ישראלים בזכות. אין קשר לימין ושמאל, יש קשר להיותנו אנשים, בני אדם, שווים. לא מאמינה שמשהו בכלל יתייחס להזיה בתוכנית של טרמפ. אם רק יתחילו לקשקש עליה, אני עוברת לגור במשולש. יחד איתי יגיעו מאות אלפים. תושבי המשולש הם כולנו. נקודה."

נתניהו וטראמפ: (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

יו"ר הרשימה המושתפת איימן עודה כתב: "תוכנית הסיפוח וטרנספר של ביבי וטראמפ כוללת אור ירוק לשלילת האזרחות של מאות אלפי ערבים תושבי המשולש. אנחנו נאבק בגזענות המופרעת הזאת בכל האמצעים שיש לנו. כל אזרח – ערבי ויהודי – שמאמין בדמוקרטיה ושלום מוכרח להתנגד לתוכנית המסוכנת הזאת. הטרנספר לא יעבור."

ח"כ תמר זנדברג ממרץ הגיבה: "זו לא תכנית רבין. רבין פרץ את הדרך להידברות ולהכרה הדדית ב93. אנחנו לא יודעים איך היה נראה הסכם קבע שרבין היה מביא, כי הוא נרצח בגלל הסתה של מתנגדי ההסכם ב95. מה שכן אין שום סיכוי שרבין היה מסכן את מדינת ישראל בצורה כזאת עם סיפוח חד צדדי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!