אסון בכביש

בת 20 נהרגה בהתנגשות עם משאית

תמונה – דוברות מד"א
צעירה בת 20 נהרגה בהתנגשות קטלנית עם משאית בכביש 90 סמוך לברוש ארגמן. צוות כיבוי וההצלה חילצו את גופתה מהרכב כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, מותה נקבע בזירת התאונה.

פראמדיק מד"א אסף חן סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, בתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה בשנות ה20 שהייתה לבדה ברכב. בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה"ל, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה נסער מאוד, קיבל טיפול רפואי במקום".

צילום דוברות המשטרה

מתן שמיר חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. כשהגעתי למקום הנהגת היתה לכודה ברכב כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער בתום חילוץ גופתה ע"י צוותי כיבוי נקבע מותה בזירת התאונה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!