פדיון שבויים

סוף טוב: נעמה שוחררה מהכלא

תמונה – TV
הרשת סוערת: ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחת לפני זמן קצר בשדה התעופה בקייב, זאת לקראת פגישתו עם נשיא רוסיה פוטין והבאת נעמה יששכר בחזרה לישראל - גנץ: "שמרנו על התנהלות ממלכתית בנושא הזה" - צפו בתגובות

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס לשחרורה של נעמה מהכלא הרוסי: "כשאני מדווח ברגעים אלו על חזרתה הצפויה והמשמחת של נעמה יששכר הביתה. שוחחתי עם אמא של נעמה לאורך הדרך, שמרנו על התנהלות ממלכתית לאורך הדרך ואני מקווה מאוד שהחדשות נכונות ואנחנו נמשיך בהתנהלות הזו, ונקווה שאכן היא תשוב במהרה הביתה"

פסטיבל תקשורתי: הצעירה הישראלית נעמה יששכר שוחררה לפני זמן קצר מהכלא הרוסי והועברה לידי אנשי השגרירות הישראלית. ח"כ אחמד טיבי התייחס לשחרורה של נעמה יששכר וכתב בציניות: "נתניהו: התכוונתי שנספח את נעמה אלינו עד לבחירות"

תא"ל במיל' גיורא ענבר התיחחס בראיון לרדיו 103 על דרמת יששכר: "אני בעד לעזור לאזרח במצוקה, אבל איבדנו פרופורציות עם כל הפסטיבל הזה! נראה לכם שנתניהו היה יוצא לתאילנד להציל נער ישראלי שנתפס עם ג'וינט?"

ג'ודי ניר מוזס כתבה: "אני מסירה את הכובע בפני אמה של נעמה יששכרוב , חושבת שהילדה צריכה להיות מאושרת שיש לה אמא נינג׳ה נהדרת כזאת. האם ביבי ושרה היו צריכים לבזבז עו מליון ש״ח להביא אותה לארץ, כאילו היא שרה גיבורת נילי?"

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1222787798463385600?s=20

https://twitter.com/c_k_tweeter/status/1222785729874534400?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.