סערת המדבקה

הצל תוקף: "איך ההרגשה לירוק בפנים?"

תמונה – לע"מ
פעיל הימין 'הצל' תוקף את יפה יששכר שלא הסירה מהרכב את מדבקת מפלגת 'כחול לבן', וגרמה מבוכה לתומכי נתניהו ברשתות החברתיות: "את לא חייבת להצביע לנתניהו, אבל מתוך מינימום כבוד יכולת להוריד את המדבקה של כחול לבן מהרכב" / הפוסט המלא

פעיל הימין יואב אליאסי תוקף בחריפות את יפה, אמא של נעמה יששכר שלא הסירה את מדבקת מפלגת 'כחול לבן' מהרכב, גם לאחר שחרורה: "איך ההרגשה גברת יששכר? איך ההרגשה לירוק בפנים של האדם שהפך את העולם להחזיר את הבת שלך שבגאונותה עלתה למטוס עם סמים? את לא חייבת להצביע לנתניהו, אבל מתוך מינימום כבוד יכולת להוריד את המדבקה של כחול לבן מהרכב. ומה שמדהים שבינתיים החברים שלך מכחול לבן מגנים, מקללים וצוחקים על נתניהו על ששחרר את ביתך וקוראים לה נרקומנית."

עוד כותב הצל: "אז כל הכבוד, היום התקבלת למועדון אקסלוסיבי של כפויי טובה עלובים ביחד עם אבא של גלעד שליט שאמר אחרי שנתניהו שיחרר את בנו שממשלת נתניהו רעה לישראל. צבועים עלובים. זה לא שאת לא מכבדת את נתניהו את פשוט לא מכבדת את עצמך."

איך ההרגשה גברת יששכר? איך ההרגשה לירוק בפנים של האדם שהפך את העולם להחזיר את הבת שלך שבגאונותה עלתה למטוס עם סמים? את…

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, February 1, 2020

תומכי נתניהו הגיבו לטענות וכתבו: "עם כל זה שיש על רכב של נעמה מדבקה של כחול לבן זה רק מוכיח דבר אחד. עכשיו הם בעצמם ראו מי באמת עושה מאמצים ומי לא. ביבי עשה מאמץ אלוהי בכדי להביא את נעמה הביתה וגנץ (כחול לבן ) לא טרח לעשות שום דבר למען נעמה. עכשיו שמשפחת יששכר יחשבו טוב טוב במי יבחרו בבחירות קרובות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.