קשה לצפייה

באכזריות: נעצרו חשודים בגניבת כבשים

תמונה – מצלמות אבטחה
כתב אישום הוגש נגד 3 חשודים מטובא זנגריה, אשר גנבו משאית מקרית שמונה ואיתה ביצעו גניבה אכזרית של 31 כבשים - כך זה נראה בתיעוד ממצלמות האבטחה

על פי כתב האישום שהוגש הבוקר לבית המשפט, הגיעו שלושת הנאשמים לקרית שמונה וביצעו גניבה של משאית ונסעו איתה לכיוון דיר הנמצא בשטחים החקלאיים שבין כפר ע'ג'ר לקיבוץ דן.

הנאשמים נכנסו למכלאות כאשר כפפות על ידם והחלו לרדוף אחר הכבשים אשר בחלקן היו הרות, הנאשמים אחזו את הכבשים באכזריות ברגל האחוריות וגררו אותן על הרצפה עד למשאית תוך כדי שהן מוטחות לקרקע וחוטפות מכות מהגדרות. במשאית העמיסו את הצאן ודחסו אותו בתוך תא המטען ללא פתח אוורור ותנאי הובלה נאותים. באכזריות זו גנבו הנאשמים מהדיר 31 כבשים כאשר 8 מתוכן בהריון.

לאחר הגניבה של הצאן נסעו הנאשמים לירוחם שם העבירו את הצאן הגנוב ונטשו את המשאית באמצע הכביש ונמלטו. לאחר חקירה מאומצת ביחידה המרכזית של מג"ב הפועלת במחוז צפון, עצרו בלשי משמר הגבול את שלושת הנאשמים בביתהם, הם הועברו לחקירה במג"ב ובסיומה נעצרו עד היום.

היום הוגש כתב אישום נגד 3 הנאשמים, בשנות ה- 20 לחייהם תושבי טובא זנגריה בגין אישומים רבים ביניהם גניבת רכב, התעללות בבעלי חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה, פריצה וביצוע גניבה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.