מנטוס לסרטן

ברלנד ומקורביו נעצרו: "הרב תהרוג אותו"

תמונה – דוברות המשטרה
פרשת הפדיונות: בתום חקירה סמויה, פשטו בשעות הבוקר המוקדמות כוחות המשטרה על בתיהם של 6 חשודים, ביניהם מנהיג 'שובו בנים' הרב ברלנד בן 80 ורעייתו, שנעצרו בחשד לעבירות עושק, קבלת דבר במרמה ועבירות מס בשווי של מאות מיליוני שקלים / צפו במעצרים


(צילום: מחאות החרדים הקיצונים)

במהלך החודשים האחרונים מנהלת משטרת ישראל חקירה סמויה בחשד לעבירות עושק, קבלת דבר במרמה ועבירות מס חמורות שבוצעו עפ"י החשד לאורך מספר שנים ע"י החשודים. עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לפענח את דפוס הפעולה של החשודים, שמתנהלים עפ"י החשד באופן הררכי, בו לכל אחד מהם תפקיד מוגדר, והכל תחת חסותו ושימוש בשמו של החשוד המרכזי.

איסוף ראיות ועדויות נגד החשודים, שפעלו עפ"י החשד תוך ניצול ציני ואכזרי של מאות אזרחים ובני משפחותיהם, שהיו ככל הנראה בשעתם הקשה ביותר, ודרשו מהם עשרות אלפי שקלים בעבור ברכות ומרפא.

מחקירת המשטרה עולה חשד, כי משפחתו של אדם שמת מוות קליני נתנו אלפי שקלים לברלנד תמורת הבטחה שיירפא, לאחר שהחולה מת, דרשו משפחתו של הנפטר לקבל את כספם בחזרה, אז הבטיח הרב ודרש סכום נוסף: "תביאו עוד כסף, והוא יקום ראשון בתחיית המתים".

הכדורים של הרב ברלנד

הבוקר נעצר סופסוף הרב ברלנד. זה קורה בעקבות התחקירים של אריאלה שטרנבך מחדשות 13 והתחקיר הזה של אמיר שואן שלנו – שבו הוכח לראשונה שהרב מחלק כדורי ריפוי מסרטן באלפי שקלים, שהם לא יותר מכדורי מנטוס שאפשר לקנות בכל קיוסקAmir Shuan

Posted by ‎הצינור‎ on Saturday, February 8, 2020

עוד הצליחו חוקרי המשטרה בשיתוף עם פקיד שומה חקירות ירושלים ברשות המיסים והמוסד לביטוח הלאומי, לחשוף תשתית לביצוע מגוון עבירות של הלבנת הון, השמטת הכנסות ועבירות מס בשווי מאות מיליוני שקלים, שעפ"י החשד הלבינו החשודים באמצעות שימוש בעשרות חשבונות בנק ששימשו להם כפלטפורמה

לאחר חקירתו יובא הרב ברלנד לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של ברלנד מסר בתגובה למעצר: "המעצר הבוקר הזוי ואינו ראוי ויש לשחררם. הרב בן 82 נוטל תרופות ואשתו הרבנית בת 83. אין כל חשש שהם ישוחררו לביתו והחקירה תימשך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.