הכרת תודה

נעמה אמרה תודה, ואת מי היא שכחה?

תמונה – סלפי משפחתי
כשבועיים לאחר שחרורה מהכלא הרוסי, נעמה יששכר ששוחררה לאחר שנכלאה על הברחת סמים, הודתה בפוסט מרגש לעשרות עורכי דין, אנשי תקשורת ופרסום, ר"ע תל אביב ועוד, שפעלו למען שחרורה. ולמי היא שכחה להודות? לחסידות חב"ד וראש הממשלה נתניהו

בפוסט תודות שפרסמה נעמה בחשבון הפייסבוק שלה היא כותבת: "כבר מספר ימים שאני חושבת איך להודות לכם, איך לפנות לכולכם ולומר שאני כל כך מודה על האהבה הזאת, איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם. נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס, כי ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד. אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב."

עוד כתבה נעמה: "כל זה לא היה קורה בלעדיכם, אני ברת מזל שיש לי מעגל של אנשים שככה שמרו עלי בזמן שלא היה לי את היכולת לעשות זאת בעצמי. אתם החזרתם אותי הביתה. אני אוהבת אתכם, תודה".

בערוץ 12 דווח, כי מנהל לשכת ראש הממשלה אשר חיון התקשר לאמה של נעמה יששכר, ונזף בה לאחר שנעמה לא כללה את ראש הממשלה נתניהו ברשימת התודות.

לאחר התגובות הזועמות ברשת פרסמה נעמה הבהרה והוסיפה את ראש הממשלה נתניהו לרשימה: "נעמה והמשפחה הוקירה תודה גדולה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא רוסיה פוטין. ראש הממשלה נתניהו פעל רבות כדי להחזיר את נעמה ועל כך אנו מודים לו והודינו לו מעל כל במה אפשרית, גם כאן. הפוסט הזה מכוון לפעילים הרבים שתרמו מזמנם והיו הלב הפועם של המאבק להחזרת נעמה"

הפוסט של נעמה יששכר

העיתונאי יוסי דוידוב בביקורת על נעמה: "נעמה יששכר פרסמה פוסט ארוך עם רשימה בלתי נגמרת של שמות פעילים להם הודתה. שם אחד נעדר משם. בנימין נתניהו. רק לאחר הערות מהגולשים הוסיפה יששכר בתגובה את שמו של נתניהו וציינה שהפוסט מכוון לפעילים. אז ככה: דעתי בזמנו וגם עכשיו – הייתה שהיה צריך לשחרר אותה, ולהמשיך את מאסרה בארץ. לא כתבתי את הדברים בזמן שהייתה בכלא כי טאקט עדיין יש לי. הברחת סמים במדינה זרה? תתמודדי."

עוד כותב דוידוב: "ללא ספק ושיהיה ברור: שוב אני מדגיש – יששכר הייתה צריכה להשתחרר, העונש לא היה מידתי בעליל, היא הייתה צריכה להשתחרר כי הרקע למאסרה בפועל היה עניין פוליטי מובהק בין שתי מדינות, טוב עשה נתניהו שהתערב למענה. אבל למה לשחרר לחופשי? הברחת סמים? לכלא בישראל להמשך מאסר. נקודה. על כפיות טובה הצרופה של יששכר מיותר להכביר במילים, אופייני למבריחי סמים מן הסתם. פרחחית חסרת אחריות שזכתה באמא לביאה מסוג אחר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.