רץ ברשת

צפו: לוויין איראני מתפוצץ בדרך לחלל

תמונה – מתוך הסרטון
על רקע חיסולו של סולימאני: צבא איראן פרסם תיעוד מהשיגור הכושל של לוויין משופר לחלל, שנועד לשפר את יכולת דיוק מערכת הטילים הבליסיטים בעלי ראש נפץ גרעיני. ואיך קשור הרמז של נתניהו לסמל מגן דוד שנראה לאחר הפיצוץ? צפו ותשפטו

משרד ההגנה האיראני נכשל אמש בפעם הנוספת בשיגור לוויין משוכלל לחלל. בתיעוד שפורסם בטלוויזיה האיראנית נראה אייתולה איראני סופר את הרגעים עד לשיגור הטיל החדש, ומתאכזב ברגע שנראה שובל אש בשמים מהתפוצצות הטיל. הגולשים ברשת לא פספסו את מה שנראה סמל מגן דוד מצוייר בשמים לאחר פיצוץ הטיל.

אמש הגיב ראש הממשלה לכישלון הניסוי האיראני ואמר: "התבשרנו היום שאיראן נכשלה בשיגור לוויין. הם גם נכשלים בהעברת נשק לסוריה וללבנון כי אנחנו פועלים שם כל הזמן כולל בימים אלה"

ח"כ בוגי יעלון תקף את נתניהו בתגובה: "שמעתי את נתניהו רומז הערב על מעורבות ישראל בכשלון שיגור הלווין האיראני: אם זה לא נכון – אז למה להתרברב? אם זה נכון – אז שיתפטר! בכל מקרה, מישהו איבד בלמים ושיקול דעת וב-2.3 צריך לעשות לזה סוף"

אהוד ברק תקף: "נתניהו בפאניקה וההפקרות שוקעת לשפל חדש. ראש ממשלה ש׳רומז׳ הערב בכנס בחירות על מעורבות אפשרית של ישראל בכשלון שיגור הטיל באיראן – איננו ראוי לכהן בתפקידו אפילו יום אחד נוסף. בעוד שלושה שבועות חייבים לשלוח אותו הביתה. שיתארגן למשפט במקום לחבל בבטחון המדינה ועתיד אזרחיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.