לאחר הסערה

תודה ביבי: יפה יששכר מבהירה ומתנצלת

תמונה – לע"מ
אמה של נעמה יששכר ששכחה אמש להודות לראש הממשלה נתניהו ורעייתו בפוסט התודות שפרסמה לאחר שחרורה מהכלא הרוסי, מפרסמת הבוקר הבהרה ומתנצלת: "אני מבינה שפשוט קרה ההיפך, נוצרה אי הבנה מצערת כל כך" / הפוסט המלא והתגובות

בפוסט שהעלתה הבוקר אמא של נעמה יששכר היא כותבת: "בוקר טוב לכל עם ישראל, זו יפה יששכר. אתמול העלינו פוסט תודה לעם המדהים שלנו, בו הוקרנו תודה למי שלקח חלק במסע החזרתה של נעמה. היה לנו חשוב להפריד בין התודות לראש הממשלה ולרעייתו ולאנשי משרד ראש הממשלה שעשו עבודה מדהימה וליוו אותנו במקצועיות ואכפתיות לבין הפעילים במטה המאבק."

עוד כותבת יששכר: "לא ציינו אותם כי הפוסט במכוון היה א-פוליטי. אישית, הרגשתי בתום לב כן ואמיתי שלא ראוי להוקיר תודה לראש הממשלה באותו הפוסט, כיוון שזה לא יהיה מכובד מספיק. אני מבינה שפשוט קרה ההיפך, נוצרה אי הבנה מצערת כל כך, אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך. לא זו הייתה כוונתנו! להיפך! אנו אסירי תודה לראש הממשלה נתניהו ושרה רעייתו, מאמציהם להשבת נעמה אינם מובן מאליו, לעולם לא נשכח זאת. אני מודה, מחבקת ומבקשת לאחל לכולם רק טוב."

הקומיקאי נדב אבוקסיס כתב: "מביש ומביך לנעמה על הפוסט הזה. אני מבדיל בין נתניהו והשימוש שלו בשחרור נעמה, יש שיאהבו ויש שלא, לבין הבושה שעורר בי הפוסט שלה. הוקרת תודה, אין יותר אלמנטרי ופשוט מזה. להודות לכל העולם בפוסט, לתינוק של במבה ולשליח של וולט, ולא לזה ששיחרר אותך- זה איכס"

כזכור, אמש פרסמה נעמה יששכר פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, שם הודתה לכל היחצנים, עורכי דין, אנשי תקשורת וראשי ערים שסייעו במאבק לשחרורה ולא כללה את שמו של ראש הממשלה נתניהו וחסידות חב"ד: "כבר מספר ימים שאני חושבת איך להודות לכם, איך לפנות לכולכם ולומר שאני כל כך מודה על האהבה הזאת, איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם. נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס, כי ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד. אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.