לגיטימציה לטרור?

דן שילון: "כשחמאס פוגע בחיילים זה לא טרור"

תמונה – תאגיד כאן 11/רוני קובן
איש הטלוויזיה לשעבר דן שילון, חברו הקרוב של הנשיא ריבלין, מעורר סערה ברשת בפוסט שנוי במחלוקת שפרסם על הטרור הפלסטיני נגד אזרחי ישראל: "כשחמאס, או כל ארגון אחר פוגע בצבא, בחיילים, במפקדים, בלובשי מדים, זה לא טרור, זו מלחמה" / הפוסט המלא

בפוסט שנוי במחלוקת שפרסם הבוקר ברשתות החברתיות, כתב שילון: "בעניין הטרור, קצת סדר. כשחמאס מפציץ בתים של אזרחים, כשפלשתינים דוקרים חפים מפשע, מפוצצים אוטובוסים, משגרים בלוני נפץ אל ישובים אזרחיים, זהו טרור. שפל, מגעיל, מכאיב. טרור. כשחמאס, או כל ארגון אחר פוגע בצבא, בחיילים, במפקדים, בלובשי מדים, זה לא טרור, זו מלחמה, כואבת, מלוכלכת, מגעילה, אך לגיטימית. מלחמה נגד אויב, עם חיילים, עם קצינים ומנהיגים, לעתים של יחידים. מלחמה. לא טרור. מלחמה", כתב שילון ועורר תגובות זועמות.

הערב אצל האדם היקר הזה, חוגגים לו 80, בחוג מצומצם של 5 חברים קרובים.

Posted by ‎דן שילון‎ on Wednesday, September 11, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.