פרובוקציה?

צפו: נשות הכותל מודות לסמוטריץ'

תמונה – נשות הכותל
ארגון השמאל 'נשות הכותל' הקימו דוכן להנחת תפילין לנשים בתחנת הרכבת סבידור שבתל אביב. בפוסט שפרסמו הן הודו לשר התחבורה סמוטריץ' שהורה להחזירן לאחר שגורשו מהמקום: "שמחנו לגלות שהשר סמוטריץ' עמד בהבטחתו לדאוג לנו שנקים דוכן בתחנת הרכבת אחרי שביקשו מאיתנו להתפנות, הרמנו טלפון ללשכת השר ותוך 5 דק' חזרנו פנימה, אל מתחם הרכבת" / צפו

לאחר הצהרתו של שר התחבורה סמוטריץ׳, כי כל עוד הוא שר התחבורה, הוא לא יפנה לעולם דוכני יהדות והנחת תפילין מתחנות הרכבת. יזמו נשות הכותל מבצע תגובה והקימו דוכן להנחת תפילין לנשים רפורמיות. לאחר מספר דקות נתבקשו הפעילות לפנות את הדוכן ולצאת מהמתחם, אך לאחר פניה להנהלת הרכבת ולשר סמוטריץ שהתערב, אושרה העמדת הדוכן בתוך המתחם"

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לאישור סמוטריץ' לנשות הכותל להקים דוכן להנחת תפילין בתחנות הרכבת: "אם חשבנו עד כה שרק בנט הוא זה שמנסה לקרוץ לגנץ, מסתבר היום שגם סמוטריץ' עושה מאמצים להוכיח לאנשי כחול לבן שהוא 'כשר' להצטרף לממשלה שלהם. ב'ימינה' כמו ב'ימינה', הג'וב ומשרד השר הם המטרה המקדשת את כל האמצעים, גם אם זה כולל את ריצוי הרפורמים ואנשי השמאל".

מנכ״לית נשות הכותל: ״התרגשנו לגלות כי שר התחבורה נדרש לנושא ונוהג במאור פנים כלפי דוכן הנחת התפילין של נשות הכותל. אנו מזמינות את השר ואת ראשי וראשות מפלגת ימינה להגיע לדוכני הנחת התפילין של נשות הכותל ולקיים יחד איתנו את המצווה החשובה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.