הרשת סוערת

ברק כהן: "נזכרתי בהיטלר יושב ביציע"

תמונה – ברק כהן פייסבוק
סערה ברשת: פעיל השמאל הפרובוקטיבי ברק כהן, פרסם ציוץ בטוויטר לאחר השתתפות הזוג נתניהו במשחק של ביתר ירושלים, בו הוא משווה בין ראש הממשלה נתניהו לבין רוצח ההמונים היטלר.

מאות גולשים סימנו לייק לציוץ שפרסם פעיל השמאל ברק כהן, בו הוא משווה לכאורה, את הופעת הזוג נתניהו במשחק של ביתר ירושלים אמש באיצטדיון טדי להופעה של היטלר: "נזכרתי בהיטלר יושב ביציע ונאלץ לצפות בג'סי אוונס מביא מדליית זהב באולימפיאדת ברלין", כתב כהן וזכה למאות לייקים ותגובות סוערות.

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ בזעם: "390 איש לפחות בשמאל חושבים שנתניהו זה היטלר. ואיש לא מגנה אותם או אומר להם תתביישו. כי חשוב לחבורת הצדקנים והטהרנים לדון בבעיות אתיות של שיר לפני שבת. אבל היטלר? שתיקה. אז למי שעשה לייק. ולמי ששותק על זה. אתם עלובים"

https://twitter.com/uz777/status/1229590279570804738?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!