רק לא נתניהו

אהוד ברק: "פרשת המימד החמישי היא קשקוש מקושקש"

תמונה – אבי אוחיון לע"מ
הרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק מתייחס בביטול לדיווחים על פתיחת חקירה פלילית בפרשת 'המימד החמישי': "אין לה שום קשר אל בני גנץ. בקיצור - עוד ספין והסחת דעת של נתניהו."

אהוד ברק מגיב לדיווחים על בדיקה משטרתית בחשד הצגת מצג שווא בפרשת חברת 'המימד החמישי' בראשה עמד בני גנץ: ׳פרשת׳ המימד החמישי היא קשקוש מקושקש, שתיגמר בנזיפה משמעתית לשוטר. אין לה שום קשר אל בני גנץ. בקיצור – עוד ספין והסחת דעת של נתניהו. נקווה שלא מדובר בכניעה של הפרקליטות לדרישה המופקרת של הימין ׳לאזן׳ את תמונת החקירות על רקע העבריינות הפורחת בשורותיו"

אמש הסביר אוהד ברק למה יצא במתקפה נגד בכיר 'כחול לבן' גבי אשכנזי: "לרבים שפנו אליי ושאלו מדוע צייצתי אתמול על פרשת הרפז הנשכחת, להלן התשובה: אמש, במקום לתקוף את נתניהו, בחר גבי אשכנזי להתגולל בקולו עלי ועל אנשי המטה באוסף שקרים מופרכים. מעתה, חשוב לשוב ולהתמקד במשימה המשותפת: הסרת נתניהו, שבדרכו אל ספסל הנאשמים מאיים על עתידה של ישראל."

יעוצו של רה"מ נתניהו, טופז לוק הגיב לברק: "במקום להיות הסנגור של גנץ ולשקר, תספר לנו על המלאך גבי אשכנזי ממפלגת פלקט-לבן"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.