סערת התפילין

איום בתביעה: חולדאי דורש התנצלות מרגב

תמונה – לשכת רון חולדאי
ראש עיירית תל אביב רון חולדאי שלח לשרת התרבות והספורט מירי רגב, מכתב התראה ובו הוא תובע 100 שקל פיצוי ודרישה להתנצלות: "סנסציה מול קהל משולהב במהלך תקופת הבחירות" - השרה רגב בתגובה: "רון, אתה לא מאיים עליי.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, דורש התנצלות ופיצוי פשרה בסך 100 אלף שקל, בתגובה לדברי השרה רגב שהאשימה את רון חולדאי בכנס פעילי ליכוד: "אתם יודעים שראש עיריית ת"א הודיע שלא יאשר הנחת תפילין ברחוב? בושה וחרפה. אין יהודי שלא התפלל בעולם במסתור, אז במדינת ת"א לא יאשרו את זה".

בציוץ תגובה לשרה רגב, כתב חולדאי: "הוי מירי מירי, למה שוב לשקר? את כל כך נואשת? שוב שרה בישראל משקרת במצח נחושה והיא יודעת שהיא משקרת. פסה בושה וכלימה מישראל", צייץ חולדאי בתגובה לרגב.

השרה רגב בתגובה: "רון, אתה לא מאיים עליי. התביעה שלך על סך 100 אלף ש״ח לא מפחידה אותי, שמעת על המשפט ״אל תירא ישראל אל תירא״? מי הסמיך אותך למנוע מיהודים להניח תפילין במרחב הציבורי? התביעה שלך היא אות קלון על הדמוקרטיה הישראלית, אתה מנסה להשתיק את קולי באמצעות תביעת השתקה. תפקידי כנבחרת ציבור לייצג את הציבור שבחר בי, אני גאה על כך שאני מייצגת את הקהל ״המשולהב״ כדבריך, קהל שאתה מזלזל בו, קהל מניח תפילין, מנשק מזוזות ומשתטח על קברי צדיקים.", כתבה רגב בתגובה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.