הלחץ עבד

לפני הבחירות: חקירה פלילית נגד 'המימד החמישי'

תמונה – כחול לבן
עכשיו זה רישמי: ממלא מקום פרקליט המדינה דן אלדד הורה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת 'המימד החמישי' בראשה עמד בני גנץ, בחשד לקבלת דבר במרמה - גנץ בתגובה: "אין בפרשה הזו שום אלמנט פלילי מבחינתי. מי שדוחף את זה הוא הליכוד"

לאחר פניית הליכוד ליועץ המשפטי והלחץ הציבורי, הודיע מ"מ פרקליט המדינה דן אלדד כי המשטרה תפתח בחקירה פלילית בפרשת 'המימד החמישי' בחשד להצגת מצג שווא וקבלת דבר במרמה במכר המשטרתי המפוקפק שנכשל.

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ הגיב על פתיחת החקירה: "יש לי אמון רב במערכת אכיפת החוק ואין לי בעיה עם אף בדיקה שרוצים לעשות. אין בפרשה הזו שום אלמנט פלילי מבחינתי. מי שדוחף את זה הוא הליכוד, ראש הליכוד נתניהו יושב על ספסל הנאשמים. משם מגיע הרעש. אני סמוך ובטוח שלא יהיה שום דבר וסומך על גורמי אכיפת החוק"

ממשרד המשפטים נמסר: "בהמשך למכתבו של היועץ המשפטי לממשלה, החליט ממלא מקום פרקליט המדינה, לאחר שבחן את המסמכים, חוות דעת קודמות שנכתבו לפני מספר חודשים בפרקליטות, וישיבות שקיים עם גורמים בכירים בפרקליטות, להעביר את נושא החשדות בעניין חברת "המימד החמישי" לחקירה פלילית. החקירה תוטל על משטרת ישראל. ככל שיעלה צורך בכך, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) תעורב בחקירה."

בכנס בחירות של הליכוד בדימונה אמר ראש הממשלה נתניהו: "לא רק שגנץ פשט את הרגל בפרשת חברת המימד החמישי הוא קיבל חוזה של 50 מיליון שקל ללא מכרז שמתוכם 4 מיליון שקל הוכנסו לקופת החברה שלו ולא חזרו לקופת המדינה. את זה יבדקו רק אחרי הבחירות. כי זה 4 שבועות ומה שקשור בעבדכם- 5 שבועות לפני הבחירות. זה ממש בדיחה!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.