הלם בפרקליטות

"פתיחת החקירה לפני הבחירות, החלטה פוליטית"

תמונה – משרד המשפטים
העיתונאי אביעד גליקמן מדווח, על ביקורת חריפה בפרקליטות בעקבות החלטת מ"מ פרקליט המדינה דן אלדד לפתוח בחקירת נגד 'המימד החמישי' בראש עמד ח"כ גנץ

מרמור גדול בפרקליטות בעקבות החלטת מ"מ פרקליט המדינה דן אלדד לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת 'המימד החמישי' שבראשה עמד ח"כ בני גנץ. העיתונאי אביעד גליקמן מדווח, כי גורמים בפרקליטות מותחים ביקורת חריפה על שינוי בהחלטה הדרמטית: "פתיחת החקירה בפרשת הממד החמישי לפני הבחירות – החלטה פוליטית. לא חלפו שבועיים מאז שהתחייב לפעול ברגישות, במקצועיות ובממלכתיות כדי לחזק את מעמדה הציבורי והעצמאי של הפרקליטות, וכבר דן אלדד מספק את הסחורה ההפוכה. לא פלא שבערב כזה, מרשה לעצמו איש תקשורת להפר צו איסור פרסום בריש גלי."

יועצו של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריף תקף בתגובה את גיא פלג שתקף את הפרקליטות: "גיא פלג פתח פה מהדורות ערב ערב עם בדלי משפטים של הדס קליין. ניפח כל נפיחה למימדים היסטריים. מיחזר כל ידיעה בת עשור לכדי רעידת אדמה. פתאום הוא מזדעק להקטין חקירה פלילית שנפתחת נגד מועמד לראשות ממשלה? האיש בדיחה"
https://twitter.com/YinonMagal/status/1230577291698331650?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.