צפו בתחקיר

עמית סגל: "סיפור אום אל-חיראן מעורר חלחלה"

תמונה – דוברות המשטרה
בעקבות תחקיר חדש שפורסם הערב ב'חדשות כאן 11' על הרג יעקוב אבו אל-קיעאן במהומות באום אל-חיראן, תוקף העיתונאי עמית סגל בחריפות את התנהלות המשטרה בפרשה: "סיפור אום אל חיראן מעורר חלחלה. אזרח נורה על לא עוול בכפו"

העיתונאי עמית סגל תוקף את התנהלות המשטרה באירוע הדריסה במהלך פינוי מאחזים בלתי חוקיים באום אל חיראן: "סיפור אום אל חיראן מעורר חלחלה. אזרח נורה על לא עוול בכפו. אף אחד לא מטפל בו עד שהוא מדמם למוות. אחר כך המשטרה הופכת אותו למחבל. והכל נקבר ומטוייח."

יאיר נתניהו הגיב לטענות והאשים את המפכ"ל לשעבר ויועצו הקרוב: "למה לא טופל? אלשייך ישר הביא את ליאור חורב בעלות של 3 מליון שח והם סגרו עם אמברמוביץ והערוץ שלך לטייח את הפרשה בתמורה להבאת הראש של נתניהו"

כזכור, בהודעת המשטרה בבוקר האירוע נכתב: "כוחות הביטחון הגיעו הבוקר לאום אל חירן לפעילות אכיפת חוק. לקראת הגעתם הגיח רכב של מחבל תושב האזור פעיל תנועה איסלאמית ושעט לעבר הלוחמים מתוך כוונה לבצע פיגוע דריסה. המחבל נוטרל. באירוע פצועים בדרגות פציעה שונות, וביניהם לוחמי משטרת ישראל, כתוצאה מכך התפתחו הפרות סדר. המחבל הוא פעיל התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי ונבחן קשר שלו גם לדאעש". , נכתב באותו בוקר בהודעת המשטרה

עוד נכתב בהודעת המשטרה: "במהלך פעילות לאבטחת הריסות בישוב אום חיראן סמוך לחורה שבנגב. לוחמי משטרת ישראל שהגיעו בשעת בוקר מוקדמת לשם אבטחת פעילות מנהל מקרקעי ישראל במימוש צו הריסה וזאת לאחר הידברות מקדימה בעניין פינוי דרי המקום. כאמור, המחבל שעט ברכבו לעבר הלוחמים לבצע פיגוע דריסה וכתוצאה מכך נפצעו מספר לוחמים והמחבל נוטרל על ידי הכוח המשטרתי במקום. משטרת ישראל קוראת למגזר הבדואי להקיא מתוכו ניצנים של אידיאולוגיות קיצוניות שכל עניינן טרור!! המפגע הוא עובד מערכת החינוך, מקום בו השפעתו השלילית על סביבתו מסוכנת שבעתיים.", נכתב בהודעת המשטרה לאחר האירוע.

כזכור, גם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה נפצע במהלך המהומות באום אל חיראן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.