בהלת הקורונה

דיווח: ישראל הוציאה אזהרת מסע לתאילנד

תמונה – אילוסטרציה: משרד הבריאות
בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, משרד החוץ הוציא אזהרות מסע והמלצה לאזרחי ישראל שלא לנסוע לנסיעות לא חיוניות, למדינות יפן וקוריאה הדרומית ותאילנד / מבזק

בהערכת מצב מיוחדת אמר שר הבריאות יעקב ליצמן: "אין פשרות לבידוד. זה חייב להיות ברור: מי שצריך בידוד, הוא חייב לעשות את זה עם כל החובות והנחיות שאנחנו אומרים. גם אם זה כולל בידוד בבית, וגם אם זה בבית חולים. מי שלא מרגיש טוב או שיש לו שאלות, שיפנה למד"א 101 – זה משותף עם משרד הבריאות וקופות חולים. אפשר לקבל את כל התשובות שצריך."

עוד אמר ליצמן: "כפי שראש הממשלה אמר אנחנו בודקים באיטליה ובאוסטרליה. באיראן גם יש, ואנחנו חושבים שיש הרבה. יכול להיות שיש השלכות על טורקיה, אנחנו גם את זה נבדוק במשך היום. כפי שרה"מ אמר, אנחנו נמשיך במדיניות ההחמרה, וזה כולל את כל הטיולים ואת כל הדברים שתכננו לעשות בחוץ לארץ. אנחנו חושבים שכרגע זה לא הזמן."

רה״מ נתניהו הזהיר מניסיון להתערב בבחירות: "אני מבקש לערב אפילו את משטרת ישראל בעניין הזה, גם את פעילות השב"כ, יכול להיות כל מיני גורמים, לרבות גורמים זרים שיכולים להתערב בדרך הזאת בבחירות, יש לנו עניין לעצור את זה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.