הטרור העזתי

גנץ: "בעוד שבוע נחליף את ממשלת הגמגומים"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ תוקף את ראש הממשלה נתניהו בעקבות ירי הרקטות לדרום: "הנייה סוחט את נתניהו והוא משלם לו במזוודות דולרים"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ תוקף את ממשלת נתניהו בעקבות ירי הרקטות הערב על דרום ישראל: "ממשלת ישראל שבויה של החמאס. הנייה סוחט את נתניהו והוא משלם לו במזוודות דולרים. ככה זה במזרח התיכון, מי שלא יוזם-חוטף. נתניהו לא מסוגל לשקם את ההרתעה ולא יביא להסדרה. בעוד שבוע נחליף את ממשלת הגמגומים ונחזיר את הביטחון לתושבי הדרום בכוח ובעוצמה. זה או כחול לבן או צבע אדום"

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן גם תקף את נתניהו: "רק השבוע ישראל איפשרה להעביר לחמאס תשלום של עשרות מיליוני דולרים כדמי פרוטקשן. החמאס קיבלו את הכסף, המתינו שהשליח הקטארי יצא מהרצועה ומיד החלו לירות. מדיניות הרפיסות והכניעה לטרור אותה מובילה הממשלה היא פשוט ביזיון ופגיעה אנושה בהרתעה הישראלית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!