תומכים בטרור

הוגשה בקשה לפסול את חד"ש ותע"ל מהכנסת

תמונה – מיכאל בן ארי
מפלגת עוצמה יהודית בראשות יו"ד בן גביר ודוקטור בן ארי מרשימת עוצמה יהודית הגישו בקשה לפסילת את הרשימות חד"ש ותע"ל בטענה שהם "שוללים את קיומה של המדינה כמדינה יהודית ותומכים בטרור" - אתמול הגישו מפלגות השמאל "כחול לבן", העבודה, מר"צ והמשותפת בקשה לפסול את עוצמה יהודית מהכנסת בטענה לפאשיזם וקיצוניות.

ד"ר מיכאל בן ארי מסר בתגובה לעתירה כי: "בימים האחרונים אנו עדים למסע צביעות נוסף מצידו של השמאל הדו פרצופי: מחד מבקשים לפסול את מי שאוהבים את חיילי צה"ל, אוהבים את המדינה ואת עם ישראל, ומנגד נאלמים דום כאשר תומכי טרור מובהקים יושבים מזה שנים רבות בכנסת ישראל. אנו מקווים שהשכל הישר יכריע ושתומכי הטרור יראו את הכנסת הבאה מבחוץ".

עו"ד איתמר בן גביר הוסיף: "מדובר באבסורד – לא ייתכן שמי שאין לו בעיה עם רצח חיילי צה"ל ועם ביטולה של המדינה היהודית ימשיך לשבת בכנסת. עוצמה יהודית תפעל לסילוקם של כל חברי הכנסת שתומכים בטרור ופועלים לביטול המדינה כמדינה יהודית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.