מודה ועוזב?

הוגשה תלונה: הגבר שהתפרץ על הפקחים מתנצל

תמונה – משרד הבריאות
משרד הבריאות הגיש הערב תלונה למשטרה נגד הגבר בבידוד שהתפרץ על פקחי משרד הבריאות שהגיעו לביקורת בביתו / בפוסט שפרסם ב'הצינור' הוא מסביר ומתנצל: "הפקחים עברו בית בית, כשהם מכוסים בחליפות ומסיכות, קיבלנו עשרות שיחות טלפוניות ושאלו אם יש לנו קורונה. בושה גדולה." / הפוסט המלא

הגבר הישראלי שהתפרץ בקללות לעבר פקחי משרד הבריאות שהגיעו לביקורת פתע בביתו שבמרכז הארץ, מתנצל על התקרית האלימה ומפרסם פוסט בעמוד האינסטגרם של 'הצינור', שם הוא מתנצל ומסביר: "מאז חזרתנו מתאילנד אף אחד מאיתנו לא יצא את הבית. זו סיטואציה קשה מאוד, ועם ילדים קטנים זה קשה שבעתיים. אתמול בשעות הצהריים יצרו עימי קשר מכרים מהיישוב בו אנו גרים, ואמרו כי פקחי משרד הבריאות מחפשים אותנו. לאחר מספר דקות הפקחים יצרו איתי קשר טלפוני, שאלו איפה אנו גרים. הסברתי להם (בנועם) מה כתובתנו והמתנתי להם. למרות שאמרתי לפקחים בדיוק איפה"

"אנו גרים, הפקחים עברו בית בית, כשהם מכוסים בחליפות ומסיכות, וביקשו מהעוברים והשבים שיסבירו להם איפה אנחנו גרים. פעולה זו גרמה בהלה ביישוב, בעקבותיה קיבלנו עשרות שיחות טלפוניות ושאלו אם יש לנו קורונה. בושה גדולה."

"חשוב שיובן כי היישוב שלנו קטן, כולם מכירים את כולם, והאופן בו פעלו הפקחים ממש הטביעה עליי ועל משפחתי חותם של "מצורעים". ברגע הגעת הפקחים לביתנו, הם צלצלו בפעמון הדלת ויצאתי אל מפתן הדלת. ראיתי שהפקחים עומדים עם מצלמה ומצלמים אותי. ביקשתי בנועם שלא לצלם אותי מתוך צנעת הפרט, אך הם לא שעו לבקשותיי."

עוד הוא כותב: "פה החלה התקרית הלא נעימה, שהנני מצר עליה מעומק הלב, והלוואי שלא הייתה מתרחשת. בסופו של דבר הפקחים עושים עבודתם, אך בזו הפעם (ומבלי שיהא בכך להצדיק תגובתי), אני סבור כי הם לא פעלו ברגישות המתבקשת, הן במהלך הפגישה איתי וצילומה בוידאו, הן בסירובם להפסיק לצלם והן באופן בו עברו ביישוב, כפי שתיארתי לעיל."

"אבהיר כי לאחר התקרית הלא נעימה, ביקשתי מאשתי ליצור קשר עם פקח משרד הבריאות שהגיע לביתנו ולהתנצל בשמי על שאירע. אני באותה העת הייתי במצב נפשי שלא אפשר לי לעשות זאת.
הנזק שנגרם לי, למשפחתי ולילדיי הקטנים כבר גדול מספיק, ואני מצר עליו כל דקה מאז אותו אירוע". נכתב במכתב שפורסם בעמוד האינסטגרם של תוכנית 'הצינור'

כזכור אמש פורסם ברשתות החברתיות תיעוד, בו נראה גבר שחזר מתאילנד נשלח לבידוד, מקלל ומתעטש בכוונה על הפקחים ממשרד הבריאות שהגיעו לביקורת, בעקבות תלונה שהוגשה על הפרת צו בידוד.

במשרד הבריאות הבהירו כי הפרת צו בידוד עשויה להסתכם באישום פלילי שתוצאתו עד 7 שנות מאסר אם נעשה במזיד ועד 3 שנות מאסר אם נעשה בהתרשלות. אנחנו משוכנעים שיגלו אחריות כלפי בני משפחתם, חבריהם, וכן כלפי אנשים חולים וחלשים בחברה ויצמצמו את הסיכון להדבקה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!