דיווח ראשוני

נס: פיצוץ גז בבית כנסת בירושלים

תמונה – טוויטר ציקי ברנדוויין
שריפה פרצה בבית כנסת בשכונת בית וגן בירושלים. לוחמי אש פועלים בסריקות אחר לכודים. שלושה בני אדם שנפגעו מההדף פונו לטיפול בבית החולים. צפו בתיעוד ראשוני

דיווח על פיצוץ ככל הנראה נפחי, במבנה של בית כנסת בשכונת בית וגן. מדובר במבנה בן 3 קומות, המשמש כבית כנסת ואולם אירועים הנמצא בקומה התחתונה של המבנה. בקומה זו (התחתונה), הצטבר ככה"נ גז שדלף על פי החשד מצובר גז סמוך. בשלב מסויים, נוצר ניצוץ שגרם לפיצוץ הגז ולהרס משמעותי במבנה.

עוד נמסר מלוחמי האש בשטח, כי בעקבות הפיצוץ, יש חשש לקריסת המבנה, ולפיכך הוזמן מהנדס מבנים מסוכנים למקום. כמו כן, עוד בתחילת האירוע, נפגעו מהדף הפיצוץ, שלושה אנשים ששהו במבנה וסמוך לו, והם פונו מהמקום ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א ירושלים להמשך טיפול בבית החולים.

בשלב זה, לא ידוע על לכודים או נפגעים נוספים, אולם לוחמי האש פועלים בתוך המבנה שניזוק, בכדי לשלול הימצאות נפגעים במקום.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.