רגע של פחד

תיעוד: שודדים מחופשים לחרדים בחנות תכשיטים

תמונה – מצלמות אבטחה
שודד מחופש לחרדי נכנס לחנות שעונים יוקרתית ברעננה, התיז גז פלפל לעבר המוכרים ונמלט עם שותפו לפשע מהמקום עם שעון יוקרתי בשווי עשרות אלפי שקלים. צפו

מחקירה אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה התברר כי החשוד הגיע יחד עם 2 אחרים לחנות והביעו עניין בשעונים תוך שהם בוחנים את המקום. שעות ספורות לפני השוד, הגיע שוב החשוד ביחד עם אחר לחנות כשהוא לבוש כחרדי והתעניין בשעון מסוים. שותפו לפשע נכנס זמן קצר אחריו לחנות אך הבחין כי דלת החנות לא נפתחה, סימן בראשו לחשוד והשניים עזבו את המקום.

כמה שעות לאחר מכן, שוב הגיע החשוד לחנות וביקש מהמוכר למדוד את אותו השעון. זמן קצר אחרי, הגיע אחר, החזיק את דלת החנות וסימן לחשוד לברוח. החשוד ריסס בגז פלפל את המוכרים שהיו בחנות והשניים נמלטו מהמקום. 2 מוכרים קיבלו במקום טיפול רפואי מגורמי רפואה. שוויו של השעון היוקרתי שנגנב מוערך בשווי של עשרות אלפי שקלים.

החשוד, בן 21 מראש העין, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ביום 13.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. בדיון שהתקיים ביום ראשון הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים. במעמד הדיון הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו הבוקר כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו..

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.