עלילת דם?

גנץ מאיים: "לא מתכוון לצאת פראייר"

תמונה – כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' מגיב בראיון לגלי צה"ל לחשיפת העיתונאי יואב יצחק שפרסם כי האיראנים ככל הנראה הצליחו לשלוף סרטונים מביכים מהפלאפון של גנץ מתקופת כהונתו כרמטכ"ל: "נטפל בצד המשפטי כשזה יגיע. לא מתכוון לצאת פראייר"

בראיון לגלי צה"ל תקף גנץ והכחיש: "הטלפון שלי מאובטח, מוגן ולא פרוץ. הכל שקרים על סרטונים שלא קיימים. אם הייתי סחיט – לא הייתי בפוליטיקה"

העיתונאי יואב יצחק חושף באתר ניוז 1, כי גורמי מודיעין באירן ובעולם הצליחו לשלוף מידע ולהוריד סרטונים מביכים מהפלאפון הנייד של בני גנץ מתקופת כהונתו כרמטכ"ל. עוד מדווח יואב יצחק, כי בסרטונים שיש ככל הנראה לאיראנים ולגורמים ביון נוספים, סרטונים של גנץ כשהוא מענג את עצמו לכאורה.

בתגובה לאיומים שקיבל כתב יואב יצחק בטוויטר: "חברים. אני ער להשתוללות ולאיומים נגדי, הסמויים והגלויים, שהתעצמו לאחר הפרסום שלי ב-News1 על מעלליו של רמטכ״לנו הנפלא בני גנץ. אני בז לאנשים קטנים ושקרנים כדוגמת דרוקר וגלאון, שפועלים מתוך שיקולים זרים. כדאי להפנים: לא ארתע מאיש. אמשיך לבצע עבודתי. המשך יבוא"

הציוץ של יאיר נתניהו בטוויטר

בראיון לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל הגיב יואב יצחק לאיומים לתבוע אותו על חשיפת הפרשה: "עמדתי בתביעות יותר מורכבות ואם מישהו יתבע בגין העניין הזה נעמוד למשפט עם המידע שיש לנו". עוד אמר יצחק: "אנשי שב"כ נפגשו פעמיים עם גנץ והודיעו לו שיש בעיה גם עם המידעים שהושגו מצד האיראנים בפריצה לנייד שלו וגם בעצם העובדה שהוא לא שיתף פעולה עם אנשי השב"כ ולא מסר להם את כל מה שהוא יודע"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.