צפו בוידאו

התלמידים נגד המנהלת: "לא למשפחות מחבלים"

תמונה – מלי חיים
תלמידי תיכון ק"ש בחולון יצאו מבית הספר להפגנה של משפחות שכולות נגד הזמנת משפחות מחבלים להרצות על דו קיום בפני תלמידי בית הספר

משפחות של מחבלים הוזמנו הבוקר להרצות בפני תלמידי תיכון קרית שרת בחולון. למרות הוראה מפורשת של המנהלת להישאר בבניין, יצאו התלמידים בהמוניהם להשתתף בהפגנה שארגן פעיל רן כרמי בוזגלו יחד עם משפחות שכולות ישראליות מחוץ לבית הספר.

בגלי צה"ל דווח על סערה נוספת שהתרחשה בתיכון מו״ר במודיעין שמצמיח טייסים וקצינים, בעקבות מפגש חובה לקראת גיוס עם פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני. ״בכיתה של הבת שלי סיפר פלסטיני שאחיו נורה למוות על ידי חיילים אחרי שזוהה כמחבל. במקום שיעור אנגלית היא שמעה איך אח שלה, קצין בצה״ל, מואשם שהוא פושע מלחמה״, אמרה אחת המשתתפות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.