שפל הבחירות

"הבן שלך, לקח את הילדה שלי, ואנס את כבודה"

תמונה – Dana Cassidy
אביה של הבחורה שיאיר נתניהו הפיץ את תמונתה ברשת, מגיב במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו ובנו: "אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין." / הפוסט המלא

אביה של הבחורה שתמונתה הופצה ברשת ברמיזה כי היא בקשר עם יו"ר כחול לבן ח"כ גנץ, מגיב במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו על שתיקתו: "שלום לך, בנימין נתניהו. אני רוצה לפנות אליך מכאן, אישית, לא כאזרח הפונה לראש הממשלה. אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין. לא כזה הנעשה בסתר. במחשכים. אלא אונס לאור יום, ברבים. בכיכר העיר."

"הבן שלך, מר נתניהו, לקח את הילדה שלי, ואנס את כבודה. תוך ניצול מעמדו כבנו של ראש הממשלה, וכחלק מקמפיין דוחה בשבילך, מר נתניהו, בשבילך ולמענך, הוא הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית."

"יאיר, בנך, הפך את דנה, בתי, ל'מאהבת המסתורית' של יריבך, מר בני גנץ. ובניצוחו, מר נתניהו, ובהשראתו, הפך כבודה של בתי למרמס בראש חוצות של כל מצורע וזב חוטם. קח רגע ותסתכל שם בטוויטר. תסתכל מה כותבים עליה. קרא בעצמך. אם זה לא אונס קבוצתי לאור יום – לא ידעתי אונס מהו. ואתה יודע, מר נתניהו, האונס הוא לא הפעולה הפיזית, לא. האונס הוא של הנפש. הגוף יודע להתגבר על טראומה. אבל הנפש – לעולם לא. לעולם. נכון, יאיר ילד גדול, ואתה לא יכול להיות שם שומר הסף של לשונו המשתלחת בכל רגע."

האב ממשיך וכותב: "אתה לא יכול. ואני גם לא מבקש זאת ממך. ובכל זאת, אתה אבא. ראה את פרי הבאושים הזה שגידלת. מה זה אומר בדיוק עליך, כאב, כמחנך? ואתה יודע, הוא עושה את הדברים האלה בשבילך. למענך. הוא מוחזק להיות השליח שלך, ואתה הרי יודע, כי שלוחו של אדם כמותו, ופעולת השליח לרבות ידיעתו וכוונתו מחייבת אותך. כן אותך."

לסיום כותב האב: "לכן, אני מבקש ממך, כאבא לאבא. תגיד רק, "זה דוחה בעיניי, זה מגעיל, זה לא על דעתי". תגיד רק: "כאבא לאבא – סליחה, לא ידעתי, לא התכוונתי". ואני יודע, ואתה יודע שאין סיכוי בעולם שתעשה זאת. כי שתיקתך היא שתיקה שבהסכמה. ולכן, בעיניי, אתה שותף לפשע. לא מרמה והפרת אמונים. אלא לאונס כבודה של הבת שלי ברבים לאור יום ובראש חוצות. אתה. אתה עצמך. תתבייש.", סיים האב הכואב את הפוסט.

כזכור, על רקע סערת ההקלטות ששלפו האיראנים מהפלאפון של גנץ, הפיץ יאיר נתניהו ברשת את תמונתה של פעילת כחול לבן ומעריצה של ח"כ גנץ כבר 14 שנה, וצייץ בשאלה: "מי זאת?", בתגובות רמזו הגולשים, רובם אנונימים, על קשריה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ.

בציוץ שפרסמה דנה היא כותבת: "יאיר נתניהו מותק, מה נשמע? שמע, באמת, לא בקטע רע, אבל ישנתי על זה לילה, והחלטתי לארגן לך איזה טיול או שניים או שלושה בבית משפט. חשבתי על בית המשפט בדימונה, מה אתה אומר? ניפגש "

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1231695975393132546?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.