התביעה בדרך

אב הנערה מגיב לאיומים של יאיר נתניהו

תמונה – יאיר נתניהו
יאיר נתניהו שלח מכתב תביעה בסך מיליון שקל, לאבי הבחורה שפרסם פוסט בו האשים את יאיר נתניהו: "אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין. לא כזה הנעשה בסתר. במחשכים. אלא אונס לאור יום, ברבים. בכיכר העיר."

פעיל הימין בצלאל יעקב, המקורב למשפחת נתניהו חשף בפוסט בפייסבוק למה פרסם יאיר נתניהו את התמונה של דנה ברשת: "בואו אני אספר לכם את האמת מאחורי הפוסט הוויראלי של הימים האחרונים ששופך את דמו של יאיר נתניהו. דנה חסידי לומדת איתי בכיתה במכללת נתניה והיא תומכת של כחול לבן. אני מכיר את יאיר נתניהו מפעילות שלי בליכוד. בתור בדיחה שלחתי לו תמונה של מישהי מהכיתה שלי מצולמת עם בני גנץ ואמרתי הצלחתי לשכנע כמעט את כל העיר דווקא בכיתה שלי בהומור…..!!!"

אביה של דנה קסידי, קובי קסידי הגיב לאיומים של נתניהו לתבוע אותו על הפוסט שפרסם נגדו: "קיבלתי מכתב התראה. שלח אליי יאיר נתניהו שני עורכי דין, שניים, ואיים עליי שאם לא אסיר את הפרסום שעשיתי בפייסבוק, יתבע אותי על מיליון ₪. השם המקובל לזה הוא 'תביעת השתקה'. האיש הזה, עם לשונו המשתלחת, אשר הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית, דורש ממני לשתוק. לבלוע את עלבונה ועלבוני – ולשתוק. הוא יכפיש, הוא יתגולל על מי שהוא רוצה כמה שהוא רוצה."

לסיום כותב האב: "אבל אנחנו צריכים לשתוק. לספוג ולשתוק. חדשות לא טובות יאיר, לא טובות. אני לא אשתוק. תתבע. יאיר. תתבע. המען להמצאת כתבי בי דין: עו"ד יעקב כשדי. אה, ותעדכן את השליח שלך, שיאסוף ממני מעטפה עבורך. רמז: אין שם שיק של מיליון ₪."

בפוסט שפרסם האב ביום שישי, הוא כותב לראש הממשלה נתניהו: "אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין. לא כזה הנעשה בסתר. במחשכים. אלא אונס לאור יום, ברבים. בכיכר העיר."

עוד הוא כותב: "הבן שלך, מר נתניהו, לקח את הילדה שלי, ואנס את כבודה. תוך ניצול מעמדו כבנו של ראש הממשלה, וכחלק מקמפיין דוחה בשבילך, מר נתניהו, בשבילך ולמענך, הוא הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית."

"יאיר, בנך, הפך את דנה, בתי, ל'מאהבת המסתורית' של יריבך, מר בני גנץ. ובניצוחו, מר נתניהו, ובהשראתו, הפך כבודה של בתי למרמס בראש חוצות של כל מצורע וזב חוטם. קח רגע ותסתכל שם בטוויטר. תסתכל מה כותבים עליה. קרא בעצמך. אם זה לא אונס קבוצתי לאור יום – לא ידעתי אונס מהו. ואתה יודע, מר נתניהו, האונס הוא לא הפעולה הפיזית, לא. האונס הוא של הנפש. הגוף יודע להתגבר על טראומה. אבל הנפש – לעולם לא. לעולם. נכון, יאיר ילד גדול, ואתה לא יכול להיות שם שומר הסף של לשונו המשתלחת בכל רגע."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.