לא מתקפל

פיצוץ במגעים: בן גביר מאשים את נתניהו

תמונה – עוצמה יהודית
יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר לא פורש ותוקף את ראש הממשלה נתניהו שחזר בו מהסכמים שסוכמו במהלך הלילה לטענתו: "לאור ההתנהלות חסרת האחריות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוצמה יהודית תרוץ עד הסוף"

למרות הלחץ הכבד המופעל עליו ממצביעי הימין, עו"ד בן גביר מודיע כי הוא לא פורש ומפלגתו תרוץ עד הסוף. לטענתו, סוכמו תנאים עקרוניים בין עוצמה יהודית לליכוד במהלך הלילה.

לפי התנאים, מאי גולן המוצבת במקום 34 לליכוד תשמש כחברת כנסת מטעם עוצמה יהודית, ואם תקום ממשלת 61 היא תייצג בהצבעות את מצביעי עוצמה יהודית. עוד על פי ההסכם, הליכוד יוריד את אחוז החסימה ויבוטל סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת. עוד סוכם, כי חאן אל אחמר יפונה תוך שישה שבועות. למרבה הפלא, הבוקר עדכנו נציגי הליכוד כי ראש הממשלה חזר בו מהסיכום ואפילו את התנאים הללו ראש הממשלה מסרב לקיים."

עוד נמסר מעוצמה יהודית: "הנהלת עוצמה יהודית שהתכנסה הבוקר החליטה כי לאור ההתנהלות חסרת האחריות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוצמה יהודית תרוץ עד הסוף. בעוצמה יהודית אומרים כי "הליכוד רוצה להקים ממשלת אחדות עם גנץ. נתניהו לא רוצה ממשלת ימין ועוצמה יהודית תרוץ עד הסוף. היום ברור לכולם שרק עוצמה יהודית תחייב את נתניהו להקים ממשלת ימין"

עו"ד איתמר בן גביר מוסר: "נתניהו מסכל שוב את ממשלת ה-61, ועושה רושם שהוא מעוניין בממשלת אחדות עם גנץ ולא בממשלת ימין. את נתניהו לא מסוגל לעשות את הדברים הללו אזי שהוא לא רוצה באמת לממש מדיניות ימין ועוצמה יהודית חייבת להתמודד כדי לשמור על הליכוד בימין".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!