מלחמה בקורונה

11 צעדים להתגונן בפני נגיף הקורונה

תמונה – משרד הבריאות
משרד הבריאות מפרסם 11 צעדים להתגונן בפני נגיף הקורונה המתפשט בישראל. הוטל עוצר יציאות לחו"ל לעובדי משרד הבריאות. ראש הממשלה נתניהו ממליץ לא ללחוץ ידיים. ניצחון לכחול לבן בספירת קלפיות הקורונה.

<משרד הבריאות מפרסם strong>11 צעדים להתגונן בפני הקורונה

1. ישראלים השבים מ- צרפת, גרמניה, שוויץ, ספרד אוסטריה יחויבו בבידוד בית למשך 14 יום, ההחלטה רטרואקטיבית מיום עזיבת היעד.

2. זרים ממדינות אלו לא יוכלו להיכנס לישראל, אלא עם יציגו יכולת מוכחת לבידוד בית. ישום החלטה זו יכנס לתוקף בימים הקרובים.

3. איסור גורף לקיום כנסים בינלאומיים בישראל.

4. תושבי ישראל השבים מכינוסים בינלאומיים בחו״ל– יחויבו בבידוד בית 14 יום.

5. עובדי מערכת הבריאות – איסור גורף לצאת לחו"ל.

6. חל איסור לקיים אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש.

7. חל איסור השתתפות בהתכנסויות מעל 100 איש , לאנשים שחזרו מכל יעד בחו״ל ב 14 הימים האחרונים.

8. המלצה לנציב שירות המדינה לאסור באופן גורף יציאות עובדים לחו"ל.

9. המלצה לבני 60 ומעלה ולבעלי מחלות רקע כרוניות כגון מחלות לב, סכרת ,לחץ דם , מחלות נשימתיות או דיכוי חיסוני, להימנע ממגע עם אנשים ששבו מכל יעד בחו״ל או בעלי תסמינים או אנשים החשודים כחולים.

10. תיירים ששהו באיראן, עיראק, סוריה, לבנון (ב-14 יום האחרונים) לא יורשו להיכנס.

11. משרד הבריאות ממליץ להקפיד הקפדה יתרה על היגיינה ולהימנע מלחיצות ידיים.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, התייחס להתפשטות הנגיף במגע בין בני אדם ובמקומות ציבוריים ופסק: "אין כל מצווה וחובה לנשק מזוזה בימים אלו, שלא עלינו אנו עדים להתפשטות מחלה קשה ואין לגעת בהם כלל".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בעקבות ההנחיות שהתקבלו בדקות האחרונות על ידי משרד הבריאות על איסור התקהלות מעל 5,000 אנשים, אנו נאלצים להודיע על דחית משחק רבע גמר גביע המדינה בין קבוצות מכבי חיפה להפועל ב"ש שתוכנן להיערך הערב בשעה 20:15. המשחק של הפועל ת"א והפועל רעננה יתקיים כמתוכנן עם הגבלות על כמות הקהל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.